Avatar billede mhzz Nybegynder
01. november 2002 - 11:29 Der er 18 kommentarer

Til folket

Jeg vil lige sige, at i IKKE skal købe mobil telefoner hos orange.
Min telefon har været væk i snart 1 måned!!
De har den værste support og de lammeste ekspidienter!!
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
01. november 2002 - 11:31 #1
Ehh.. Tak ?
Avatar billede simonj Nybegynder
01. november 2002 - 11:33 #2
Har den været væk? Uddyb venligst
Avatar billede plasti Nybegynder
01. november 2002 - 11:33 #3
jo Tak
Avatar billede anuseren Nybegynder
01. november 2002 - 11:35 #4
oraaaange...

er det ikke dem med mobil til fastnet-pris...

nåh ja... de glemte lige at fortælle at når folk ringer til dig, så er det nogen gange op til 7 gange dyrere end når de ringer til alle andre...

gah
Avatar billede hoejrup Nybegynder
01. november 2002 - 11:37 #5
Børn og unge under 18 år bør slet ikke anvende mobil telefoner. Flere og flere tyske børn har fået hjerneskader. Tyske forskere har fundet en sammenhæng mellem mobiltelefoner og skaderne!

/per
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. november 2002 - 11:44 #6
anuseren> ja det koster det samme som alle andre steder at ringe til en der bruger mobil til fastnet-pris :)
Nå, men det skal vi ikke diskutere her :)
Avatar billede simonj Nybegynder
01. november 2002 - 11:45 #7
hoejrup: m-hm
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
01. november 2002 - 11:46 #8
hoejrup - Baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah...

;)
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
01. november 2002 - 11:46 #9
Men hva' fanden.. Hvis det passer..
Døden skal de jo give en årsag..
Avatar billede anuseren Nybegynder
01. november 2002 - 11:52 #10
john...

men som der har været den kæmpe debat om hvorvidt orange oplyser om dette... så syns jeg ikke det er fair overfor brugeren at lave sån en reklame kampagne...
Avatar billede hoejrup Nybegynder
01. november 2002 - 12:04 #11
angel_seraphiel> Prøv at kigge på www.dr.dk TEKST-TV side 113!

/per
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
01. november 2002 - 12:08 #12
Det er ikke videnskabeligt bevist. (Står der faktisk også)

Det kan da ligeså godt være fordi de snakker tysk!
Avatar billede hoejrup Nybegynder
01. november 2002 - 12:17 #13
angel_seraphiel> Nåh nej, det er hellere ikke videnskabelig bevist at microbølger skader hovedet, hvis du stikker hovedet ind i en microbølgeovn. Men du får helt sikkert kogt dit hoved.

1.Det er de samme bølger der varmer dine øreflipper op.
2. Jeg skal have en sikkerhedsafstand til en mobiltelefon på 1 meter.
Ellers får jeg hovedepine i løbet af få sekunder. Det er ikke sjov, når 4 mio. mennesker anvender dem på offentlige steder.
3. Men det er hellere ikke sikkert at de 4 mio. lever om 5-10år. Så bliver der helt sikkert plads til de overlevende til den tid.
Der mangler nemlig over 100.000 lejerboliger i Danmark, så de bliver helt sikkert glade!

/per
Avatar billede anuseren Nybegynder
01. november 2002 - 12:18 #14
hoejrup

det er lidt noget lort når du vader ind i en teledanmark butik? *G*

"stemmerne, i mit hoved... argh... ralle ralle ralle"

:o)
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
01. november 2002 - 12:18 #15
Jeg får ikke hovedpine af det. Mine øreflipper bliver heller ikke varme selvom jeg snakker i flere timer ;)
Avatar billede runeevers Nybegynder
01. november 2002 - 12:58 #16
Hvis i ikke allerede var klar over det, så har lollandske fritidsforskere fundet ud af at der er en sammenhæng mellem mobiltelefoni og pest, hæmorider og tennisalbuer. Desuden skal det nævnes at selvsamme personager har fundet ud af at der er skarpe relationer mellem indtagelse af nøgne taco skaller med tøj på, og verbal afgang ved døden.

;)
Avatar billede initializing Nybegynder
01. november 2002 - 17:01 #17
Hoejrup: Det er så okay at folk OVER 18 må bruge den og få hjerne skader? ;)
Avatar billede hoejrup Nybegynder
01. november 2002 - 23:36 #18
initializing> Nej! ikke ifølge min mening. Men ifølge www.dr.dk TEKST-TV side 113, så mener forskerne at det er ok. ;)

/per