Avatar billede steffeno Nybegynder
01. november 2002 - 11:11 Der er 9 kommentarer

Kan ikke vise Divx3 fil..

Jeg har en film (Imposter_fmi.avi) jeg ikke kan åbne.. Jeg har installeret ALT, men intet hjælper.
Gspot viser at det er en Div4/DivX3 fast motion, og at alle codecs ER installeret. Men den siger også "No combination of filters" ligesom WMP. Har installeret Tsunami, Nimo, divx3.11-4-5, fixes og jeg ved ikke hvad..
Har lurret noget på det der FMI, men kan ikke finde andet en en low-motion converter..

HELP !!
Avatar billede loss Nybegynder
01. november 2002 - 11:13 #1
hvis du installere den nyest media player.. så skriver den hvilket codec du mangler.... hvis det er en codec ..

http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/9series/default.asp
Avatar billede steffeno Nybegynder
01. november 2002 - 11:16 #2
jooo, men Gspot siger jo at codec'et er installeret...
Min kollega har WMP9, men kan heller ikke åbne den...
Avatar billede steffeno Nybegynder
01. november 2002 - 11:23 #3
Jeg har prøvet at installere Xing Encoder & Player... Playeren kan ikke vise den, men hvis jeg prøver med encoderen kan den vise et preview mens den encomder til mpg..  sært.....
Avatar billede hoejrup Nybegynder
01. november 2002 - 11:40 #4
Har du prøvet at kigge filen igennem med et Hex editor værktøj?
Det kunne være en fil med et indbygget virus.

/per
Avatar billede steffeno Nybegynder
01. november 2002 - 11:47 #5
æææhhhhh... he he he... det har jeg godt nok ikke *S*
Har sgu aldrig hørt om film med indbygget virus..  det tror jeg næppe det er.
Nu har jeg prøvet med WMP9 og den siger bare at der er en ukendt fejl... Thanx M$...
Avatar billede mvn Nybegynder
01. november 2002 - 17:44 #6
har du prøvet med ac3 filters
Avatar billede hermandsen Juniormester
01. november 2002 - 19:30 #7
Problemet er nok nærmere at du ikke har det hele af filmen med...

Åbn den med VirtualDub og om-encode den! ;)
www.virtualdub.org

//hermandsen
Avatar billede loonz Nybegynder
03. november 2002 - 02:04 #8
Undskyld for eventuel spam, men hvordan kan man se, at der er en indbygget virus i en avi? Og hvilken Hex editor kan man bruge til det?
Avatar billede hermandsen Juniormester
06. november 2002 - 08:55 #9
>>loonz
Hvordan skulle man nogen sinde kunne indbygge en virus i en avi???

>>steffeno
Sker der mere her?