Avatar billede fctue Nybegynder
31. oktober 2002 - 13:59 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Microsoft game pad og XP

Mit problem er, at jeg ikke kan få kontakt fra  M. game pad og til computeren. Jeg har et ASUS motherboard P4B533 og standardspilport sætter man til i PCI-porten. Der er også 2 USB-porte (i denne PCIportsenhed)som virker fint, men den lille knap som skulle lyse i game pad'en lyser ikke engang ?!?!?
Den kan ikke finde det når jeg starter op.
Har været inde i enhedhånd. og der skriver den at denne enhed (driveren til standardspilporten) virker korrekt. Jeg har 2 game pads, så der er nok ikke fordi det er i stykker. Hvad f***** kan være problemet og er den enste løsning at købe et game pad med USB ?
Det var første del af spørgsmålet, det andet er om der er en driver til micrisoft game pad til XP ?
Avatar billede jxhello Nybegynder
31. oktober 2002 - 15:46 #1
Har du været "inde" i KontrolPanel og Game Options, for at se om Windows har fundet Gamepads ? Her kan du også teste. Hvis det virker der er det spillet der er sat forkert op.

Jeg mener at XP har inkluderet driver til Gamepad
Avatar billede fctue Nybegynder
16. januar 2003 - 08:43 #2
Fandt en driver til til mit 1,3 eller sådan noget og nu virker ganmepaden