Avatar billede anadan Nybegynder
31. oktober 2002 - 11:33 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Forhindre decompiling

Er der nogen der har et link, eller en løsning på hvordan man forhindrer decompiling af class filer. Dvs. et program der scrambler jar/class filer?
Avatar billede di8leva Nybegynder
31. oktober 2002 - 11:39 #1
jag tror du kan gøra det svårare att decompile en class fil med JShrink...
se:
http://www.downseek.com/download/16146.asp
Avatar billede dittmer Nybegynder
31. oktober 2002 - 11:41 #2
JShrink er én af den rimelig store forsamling af Java Obfuscators. Og det er lige nøjagtig sådan én du skal have fat i.
Søg efter "java obfuscators" på Google - og vupti...

Mvh
Søren
Avatar billede dittmer Nybegynder
31. oktober 2002 - 11:41 #3
... eventuelt uden det sidste "s"...
Avatar billede martin_schou Nybegynder
31. oktober 2002 - 11:46 #4
Jeg må støtte di8leva i JShrink. Bruger den selv, men det er nu på grund af pladsproblemer.
Avatar billede disky Nybegynder
31. oktober 2002 - 12:36 #5
Den bedste på markedet er DashOPro men den koster bare lige 2000$
Avatar billede martin_schou Nybegynder
31. oktober 2002 - 13:07 #6
JShrink koster 1.901 dollars mindre ...

Hvor god den er i forhold til DashOPro aner jeg ikke - JShrink er den ene af to obfuscators, jeg har prøvet. Den anden var noget lort og jeg har lykkeligt glemt, hvad den hedder.
Avatar billede disky Nybegynder
31. oktober 2002 - 13:22 #7
Martin:
Kan du ikke lige maile mig jshrink demoen ? Jeg får en error når jeg forsøger via nettet.
Avatar billede anadan Nybegynder
31. oktober 2002 - 13:26 #8
Kunne ikke lige få JShrink til at virke, da min trial key ikke bliver accepteret, men nu har jeg da noget at gå videre med
Tak for svarene...
Avatar billede arne_v Ekspert
31. oktober 2002 - 17:14 #9
Jbuilder har indbygget Obfuscator.

Der er også en del freeware. Bl.a. et produkt
kaldet JMangle.