Avatar billede boris Mester
31. oktober 2002 - 09:36 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

AVI -> DVD

Haves:
1 stk AVI video.
1 stk Nero brændersoftware og brænder-CD.

Ønskes:
At brænde en DVD i den alm. brænder med AVI-videoen på.
Er det let at gøre? Og hvordan og hvorledes?
Avatar billede tre Nybegynder
31. oktober 2002 - 09:38 #1
Du skal jo først og fremmest have en DVD-brænder (hardware).

Nero understøtter også langt de fleste DVD brændere. Desuden skal du have et DVD-medie at brænde på.
Avatar billede krukken Juniormester
31. oktober 2002 - 09:40 #2
Forskellen på en DVD, og en cdrom er jo at DVDen har flere lag. Dette bryder også at du bliver nød til at have en DVD-brænder, samt en DVD-skive!
Avatar billede mosegrisen Nybegynder
31. oktober 2002 - 10:50 #3
Først skal du gå ind og downloade www.tmpgenc.net som er et program som laver avi om til mpg. Grunden til det er nemlig at når du har lavet det om til mpg så kan du brænde filmen i nero som VCD og smide den i en DVD....
Avatar billede boris Mester
06. november 2002 - 09:46 #4
Tak, jeg har fået noget ud af begge svar