Avatar billede kegel Nybegynder
31. oktober 2002 - 07:58 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Resultatsæt fra Java til Oracle

Opgave:

Jeg sidder pt. og leger lidt med java i Oracle. I den forbindelse kunne jeg godt tænke mig følgende:

1) Opret en forbindelse til en DB2 database vhj. af en java klasse.

2) Hente data fra denne DB2 database (select statment) og videresende dette resultatsæt til Oracle wrapperen til java klassen.

Jeg ved at man kan installere en Oracle transparent Gateway til DB2, men dette alternativ kunne være intressant.

Umiddelbart havde jeg forestillet mig eksempelvis:

REF CURSOR <variabel> := <javaclass>.<metode>

hvor java klassens metode returneret et java.sql.Resultset?
Avatar billede kegel Nybegynder
13. november 2002 - 20:26 #1
.
Avatar billede kegel Nybegynder
13. november 2002 - 20:27 #2
spørgsmålet er lukket.