Avatar billede claus1 Nybegynder
30. oktober 2002 - 21:30 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Dansk/Engelsk sammenkludring?

Jeg har fået til opgave at cleane 40 hjemmearbejdspladser, og jeg har så fået det problem at på det image der er blevet lavet (Med imagecast) er der gået ged i dansk og engelsk. Eks. Afslut Job, er End Task, Vil du slette filen, Yes/No!

De fleste af stederne er det dialogboksene der er gået i mudder, og enkelte steder i office pakken, ellers fungerer det fint nok.

Det er Win98 DK maskiner, med et utal af undervisningsprogrammer, som jeg ikke gider skrive her.

Men jeg vil høre om nogen kender problemet, og har en løsning på det ?! - Lærere kan jo ikke leve med sådanne forhold :)
Avatar billede Slettet bruger
30. oktober 2002 - 21:33 #1
Installer den nyeste version af IE, det burde løse problemet.
Avatar billede claus1 Nybegynder
30. oktober 2002 - 21:42 #2
Den nyeste IE 6.0 er installeret + alle opdateringer :)
Avatar billede Slettet bruger
30. oktober 2002 - 21:53 #3
Og dansk er valgt som standardsprog i IE? også menuer og dialogbokse?
Avatar billede claus1 Nybegynder
31. oktober 2002 - 08:24 #4
Jep, begge er valgt til dansk !! :)

Der findes ikke nogle dll filer med disse sprog valg i?
Tænker på om der er nogle filer der er blevet overskrevet, og evt. kan gendannes?!
Avatar billede claus1 Nybegynder
21. november 2002 - 10:10 #5
...