Avatar billede hoeeg2002 Nybegynder
30. oktober 2002 - 20:13 Der er 3 kommentarer

Iframe vil ikke vises

Jeg har et problem. Når jeg kører min hjemmeside i en lidt ældre version af windows (fx 98), vil en af mine iframes på min hjemmeside ikke vises hvis man samtidig kører med en opløsning som er højere end 1024 * 768! Kører man derimod ned i opløsning vil siden straks vises! Jeg er faktisk ikk helt klar over om det er noget med windows eller om det er noget med Internet Explorer!

Siden det er galt med ligger på www.rollingstars.dk/new!!

Håber der er nogen der kan hjælpe

Mvh. Thomas Høeg
Avatar billede cdc Novice
30. oktober 2002 - 20:19 #1
den er jo også meget bred 822, og nu kan jeg ikke se hvor din iframe er, eller mener du frame, og hvad bliver væk den helt ud til højre ?
Avatar billede hoeeg2002 Nybegynder
31. oktober 2002 - 08:42 #2
Jeg glemte lige at fortælle at iframen ligger inde i en index fil som er bygget op i frames. For at åbne iframen skal man klikke på det grå stykke der hvor der står "Mobildiskotek Rolling Stars" og trykke "vis kilde".!!
Avatar billede dysp Nybegynder
07. november 2002 - 20:13 #3
Opdater din browser, det eneste du skal gøre..