Avatar billede jesper_milling Nybegynder
30. oktober 2002 - 19:54 Der er 6 kommentarer

Kan ikke finde guiden Internet Explorer web udgvielse i Win XP

Når jeg vil prøve at gemme en Outlook 2000 kalender som et HTML dokument i Windows XP, får jeg en meddelelse om at jeg først skal installere guiden Internet Explorer Web-udgivelse. Meddelsen fortsætter med en instruktion i hvordan man gør det, ved hjælp af Tilføj/Fjern programmer, hvor man skal vælge Internet Explorer og tilføje Guiden Webudgivelse.Jeg kan også downloade denne guide fra Microsoft Update, står der.

Problemet er at jeg ikke kan finde nogen "Guiden Webudgivelse" hverken i tilfø/fjern programmer, eller på Windows Update.

Kan nogen fortælle mig hvordan man installerer guiden webudgivelse i windows XP PRO, så jeg kan prøve at gemme en kalender som HTML fra Outlook 2000?
Avatar billede armena Nybegynder
30. oktober 2002 - 19:56 #1
skal du da udgive en weside?
Avatar billede jesper_milling Nybegynder
30. oktober 2002 - 20:01 #2
Jeg vil gerne udgive en webside med en kalender på, der kan vise hvornår sejlerskolens skibe er optaget af diverse aktiviteter såsom øvelsessejlads og weekend ture.
Avatar billede jefa Nybegynder
05. november 2002 - 00:30 #3
Prøv "Tilføj/Fjern programmer" i kontrolpanel
Tryk på "Tilføj/Fjern Windows komponenter"
Marker "IIS (Internet Information Services)
Tryk på "Detaljer"
mener der ligger noget der...
Avatar billede jesper_milling Nybegynder
05. november 2002 - 07:54 #4
Der findes desværre ikke nogen guide der hedder Internet Explorer Webudgivelse under IIS. Desuden findes IIS kun i XP PRO, (Som er den jeg har) og man skal jo også kunne lave simple udgivelser fra f.eks. Word i en Home edition.
Avatar billede jefa Nybegynder
05. november 2002 - 08:27 #5
Har du fulgt denne
Sådan udgives billeder og dokumenter på World Wide Web
Åbn Dokumenter, og åbn derefter den mappe, der indeholder det billede eller dokument, du vil udgive på World Wide Web.
Klik på det pågældende billede eller dokument, og klik derefter på Udgiv denne fil på World Wide Web under Fil- og mappeopgaver.
Følg vejledningen i guiden Webudgivelse.
Bemærk!

Klik på Start, og klik derefter på Dokumenter.
Under webudgivelsen bliver du måske bedt om at anskaffe et .NET Passport. Med dette pas kan du få sikker og personlig adgang til Passport-aktiverede tjenester og websteder ved at bruge din e-mail-adresse.
Når du har udgivet en fil eller mappe på World Wide Web, indsættes der en genvej til stedet på listen Foretrukne i din webbrowser.
Når en mappe udgives på World Wide Web, kopieres den til en webserver eller netværksplacering, f.eks. en delt mappe eller et FTP-sted.
Hvis du kun har en eller to filer med billeder, som du vil dele med andre, kan du sende filerne i en e-mail ved at bruge en speciel funktion, som gør det muligt at sende billeder. Klik på Relaterede emner, hvis du vil have yderligere oplysninger.
Avatar billede jesper_milling Nybegynder
05. november 2002 - 12:06 #6
Prøv lige at læse problembeskrivelsen igen, så vil du se at du ikke er i nærheden af en løsning.