Avatar billede jesperk79 Nybegynder
30. oktober 2002 - 18:20 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

nokia 7210

hej kloge venner

jeg overvejer og købe en nokia 7210 og har læst en del om den på www.nokia.dk

er der nogen som har den og ved om det er cool fon og hvordan kalenderen er på den.

og i forhold til nokia 8310
Avatar billede klinemann Nybegynder
30. oktober 2002 - 18:27 #1
vis du tænker på str. er 7210 lidt større end 8310, men looket i menuen er meget federe end i 8310. jeg ville anbefale at du købte 7210. den er rigtig god. /bella
Avatar billede jesperk79 Nybegynder
30. oktober 2002 - 18:30 #2
jeg har haft en 8310 for et år har nu en 9210 har har ellers haft de fleste nyere nokiaer. men har ikke hørt så meget om 7210 da jeg ikke kender nogen som har den.
Avatar billede p2 Nybegynder
30. oktober 2002 - 18:32 #3
Jeg vil KLART anbefale dig en 6610 [http://www.nokia.dk/mobiltelefoner/6610/] - den er 100 gange mere stilet, og den har de samme funktioner. ...den ligner bare ikke et bolche!
Avatar billede jesperk79 Nybegynder
30. oktober 2002 - 18:34 #4
Avatar billede p2 Nybegynder
30. oktober 2002 - 18:35 #5
Jeg ville vente...den telefon er for fed!

Men 7210 er vist også cool. Prøv af søge i spørgsmål på www.mobildebat.dk
Avatar billede __diskotekpitz.dk__ Nybegynder
31. oktober 2002 - 22:27 #6
Nej nej nej, vent endelig og købr Orange SPV! Kommer til at koste 3699,- og jeg har lige været til møde igår hvor jag bla. prøvede den i 4 timer, og kan godt sige den er for fed! www.orange.dk/spv
Avatar billede p2 Nybegynder
31. oktober 2002 - 22:28 #7
Hvis du skal have en fed telefon, som kan det hele, har du brug for en Sony Ericsson T68i!

Køb den her: http://www.eksperten.dk/spm/277842 :)
Avatar billede jesperk79 Nybegynder
01. november 2002 - 17:16 #8
jeg så en præsentation af spv i går på http://www.firsttimetogether.com/...den er for fed den må jeg have den 7 november...tak for alle de fine forslag,
Avatar billede __diskotekpitz.dk__ Nybegynder
02. november 2002 - 00:22 #9
Jeg kan også kun sige at den er alle pengene værd! Styresystemet med microsoft virker utrolig godt, men til tider en smule langsomt, men de lovede at det ville der blive rettet op på inden den kom på markedet, Når du køber den d. 7 november er der ikke Dansk sprog på den, det kommer først i en opdatering som du kan gøre direkte fra tlf. Den opdatering kommer engang i December.
Avatar billede dee_kay Nybegynder
07. februar 2003 - 17:21 #10
Hvis jeg lige skal sige lidt om 7210 kan det kun være ros... Den er 50 gange mere stilet og lækker at arbejde med end SPV og den har en rigtig dejlig kalender. Kalenderen er blevet meget mere Outlook og har sluttider på dine møder og du kan ligge noter og alt muligt dejligt ind.. Lige til en sync med din PC. Den er rigtig rigtig lækker og for mig at se et klart bedre valg, hvis det da ikke er livsnødvendigt for dig med MSN Messenger på din tlf..

//Dennis..