Avatar billede razmuz_dk Nybegynder
30. oktober 2002 - 17:07 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Terminal server på Win 2000 Pro??

Hey

kan det lades sig gøre at sætte en såkaldt terminal server op på Windows 2000 Pro (ikke server-versionen)?

hvis ja, hvordan??? - jeg vil nemmerlig gerne kunne køre "Fjernskrivebord" til computeren (med Win2k Pro) fra min egen workstation med Win XP.

Skal man have terminal server for at gøre dette?

\\ -> RAZ
Avatar billede olelar Nybegynder
30. oktober 2002 - 17:11 #1
Nej
Avatar billede olelar Nybegynder
30. oktober 2002 - 17:12 #2
Altså nej det kan ikke lade sige gøre, da der ikke er indbygget terminalserver i Proversionen
Avatar billede goulduck Nybegynder
30. oktober 2002 - 17:23 #3
Du kan dog prøve med noget fjernstyring med TightVNC: http://www.tightvnc.com/

Det er ikke lige så godt som TS, men det er nok det bedste du kommer i nærheden af, hvis det skal være gratis. :)
Avatar billede razmuz_dk Nybegynder
30. oktober 2002 - 17:34 #4
ok - dvs. man skal have Windows 2000 Server for at det kan lade sig gøre? - (eller ved at bruge et andet program)
Avatar billede olelar Nybegynder
30. oktober 2002 - 17:37 #5
Rigtigt
Avatar billede razmuz_dk Nybegynder
30. oktober 2002 - 17:41 #6
hehe alrighty! ..thnx