Avatar billede kaz911 Nybegynder
30. oktober 2002 - 15:23 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

ISAPI freelance udvikler

Vi skal bruge en frelance ISAPI udvikler (C++/C) til at skrive nogle udvidelser til Information Server, bla. til at stille noget data til rådighed igennem IS "Server Variables", import af .ini filer, samt lidt data skal parses.

copyright/source skal overdrages til os.

kontant betaling efter aftale.

kontakt jobs@klarisma.com

mvh

Kasper
Avatar billede webben Nybegynder
30. oktober 2002 - 15:35 #1
Kan en delphi programmør bruges? I delphi kan det samme skrives...?
Avatar billede kaz911 Nybegynder
30. oktober 2002 - 17:33 #2
Hmm det er nok vores sidste udvej pt. da vi ikke selv har delphi folk/udviklere i huset - og ej heller delphi - så distribution bliver også til et problem, pga. licensreglerne. Eftersom vi har VS .NET Enterprise Arch. vil vi HELST ha' en C++ udvikler ;-( Sorry
Avatar billede webben Nybegynder
30. oktober 2002 - 18:11 #3
ok :D det kan være jeg kan skaffe en til dig hvis du er interreseret...? men så kræver det dog du skal maile en komplet opgave beskrivelse til mig...
Avatar billede kaz911 Nybegynder
02. november 2002 - 08:09 #4
webben - det ser ud til der ikke er så mange som kan ISAPI.. Lad os snakke om din Delphi løsning.
Avatar billede webben Nybegynder
02. november 2002 - 11:54 #5
kaz911 - Ok, kan du ikke maile en komplet opgave beskrivelse til mig, så kan jeg lige bede min delphi programmør se på det, hvis ikke du har en komplet opgave beskrivelse, så skriv lidt nærmere hvad du ønsker de udvidelser skal :D

mail: thomas@eurowave.dk :D
Avatar billede stoney Nybegynder
03. november 2004 - 10:54 #6
Jeg er også interesseret.
Det vil også blive lavet i Delphi.
Du kan maile opgave beskrivelse til

sh@semler.dk

Stoney