Avatar billede mulan Nybegynder
30. oktober 2002 - 12:21 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Installation af Small Business Server 2000

Jeg bøvler i øjeblikket med installation af SBS 2000 på en Compaq server med 2 RAID1 logiske diske. Jeg kommer godt igang og får lov til at partitionere og NTFS formattere drev C. Herefter fortsætter installationen en smule hvorefter den går ned med en blå "dump skærm". Jeg har både prøvet at installere med Compaqs hjælpeprogram samt "i hånden". Er der noget jeg skal være opmærksom på i forhold til en almindelig Windows 2000 Server?
Avatar billede bufferzone Praktikant
30. oktober 2002 - 12:57 #1
Ikke mig bekendt, jeg har været ude for det samme. Dengang var det ram fejl der var årsagen. Måske også på din maskine??. ´(maskinen kan sagtens have fungeret før med ramfejl, det havde min)
Avatar billede nielsvp Nybegynder
30. oktober 2002 - 14:26 #2
Hvad hedder den STOP fejl du får ?

Hvilken version af SmartStart bruger du ?
Avatar billede mulan Nybegynder
31. oktober 2002 - 16:30 #3
Tak "bufferzone". Jeg fjernede det ekstra 256MB RAM modul jeg havde monteret (sprit nyt i sprit ny server) og alt gik herefter som det skulle.
Avatar billede alexbp Nybegynder
01. november 2002 - 11:18 #4
Hmm - det er defor nogle køber IBM's Servere i stedet
Avatar billede nielsvp Nybegynder
01. november 2002 - 14:56 #5
Som om de er bedre tjent med ibm ?