30. oktober 2002 - 08:46 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Problemer med installation

Jeg hjælpen en med at installere C5light der har været fejl installeret et par gange.
KlonePC/WinME/office2000.

Normalt skulle den midt i installationen bede om licensnummer og navn. - det gør den ikke, og når den er færdig, er det en demo version - uden mulighed for at installere navn og password.

jeg tror det måske skyldtes at concorde skjuler en informations fil om den tidligere fejl installation. (hvor er den; hvad hedder den)

den sætter ligeledes datoen forkert (1-4-00) uden mulighed for at ændre.

hvad kan det skyldtes ?? nogen forslag til installation
Avatar billede dma Nybegynder
30. oktober 2002 - 08:55 #1
Du kan "Slize" serienummer ind i exe-filerne:

1: Gå ud i en DOS-prompt og skift til C5-biblioteket. Hvis filen slize.exe ikke ligger der, så find den på CD'en og kopier den herned.
2: Kommandoen til slize er: Slize -c c5w32.exe -s xxxxxxxxxx (hvor xxxxx er serienummeret fra dit kodebrev.
HUSK at slize både windows og konsolkernen (C5W32C.EXE)
3: Gå ind i C5, gå til Generelt/Tilpasning/Adgangskontrol/Koder og indtast licensnavn og koder (vær opmærksom på at der er flere sider!)
4: Forlad C5 og gå ind igen.

Når du indtaster koder, så er der ingen forskel på små og store bogstaver!
30. oktober 2002 - 09:02 #2
Tak foreløbig - det må prøves i aften - du hører nærmere i morgen

hvad mener du med flere sider forresten ?
Avatar billede dma Nybegynder
30. oktober 2002 - 09:07 #3
At der er flere skærmsider i kodebilledet
30. oktober 2002 - 09:12 #4
Som jeg forstår det er licens nummeret kodet udfra firma navnet: skal de to ikke passe helt sammen inden det virker?. med sin metode indsættes kun serienummer - hvad så med firma navn? hvor skal det indlæses ?
Avatar billede dma Nybegynder
30. oktober 2002 - 09:15 #5
Se pkt. 3 i ovenstående! Når du går ind efter at serienummeret er slizet, vil den komme med en meddelelse om at koderne ikke passer og den kører langsomt. Men når koder og licensnavn er indtastet, kører den videre!
05. december 2002 - 15:52 #6
Det virkede perfekt - mange tak
Avatar billede annamil Nybegynder
18. oktober 2006 - 13:21 #7
Har prøvet hvad du beskriver, men der er stadig intet serienummer indlæst. Alle koderne er kommet ind i C5