Avatar billede thom0383 Nybegynder
29. oktober 2002 - 21:32 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

webside med word

Jeg har af og til brug for at lave en Word side om til en web-side og derefter uploade den med WS.Når jeg gemmer som webside og der er billeder på siden ,laver Word en ekstra mappe ( sidenavn-filer )med billederne i.Når jeg uploader og senere går ind på siden i browseren er billederne ikke med.
Kan nogen hjælpe???
Avatar billede ztyxx Nybegynder
29. oktober 2002 - 21:35 #1
hvis du har Frontpage kan du vistnok åbne Word dokumenter der, og så gemme som HTML
Avatar billede thom0383 Nybegynder
29. oktober 2002 - 21:41 #2
OK, det vil jeg prøve!
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
30. oktober 2002 - 03:53 #3
Hvis du har dreamweaver (der kan hentes en gratis trial) kan du lade den fjerne det meste af det slamkode word laver, og det er ikke tungt for dine brugere at hente. Et stort dokument kan hurtigt fylde en DEL!!!  :)

Hvis det ztyxx siger ikke virker, så må du selv indsætte en tag der henviser til billedet (sådan plejer jeg at gøre), så hvis det andet virker så sig til..  jeg laver også word til web fra tid til anden, og vil være interesseret i en sådan løsning :)

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede thom0383 Nybegynder
30. oktober 2002 - 08:22 #4
Jeg kan ikke få Frontpage til at åbne word dokumenter med med mindre de er gemt som HTML, så jeg må nok manuelt indsætte en tag, som "startfirma" foreslår.