Avatar billede erran Nybegynder
29. oktober 2002 - 20:47 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Porcelæns krus

Jeg ved et måske ikke lige er det rigtige sted, men nu har jeg søgt over ALT, og kan ikke finde det jeg skal bruge, så jeg tænkte hvorfor ikke eksperten.dk? Det kan da ikke skade at spørge.

Jeg skal bruge omkring 200-300 hvide porcelæns krus, de almen kendte med en hank.

Jeg håbede på at kunne købe dem på et en gros lager, men jeg har ikke rigtig kunne finde noget. Jeg har spurgt i div. butikker, men der er de altså for dyre.

Det gør ikke noget det er 2. sortering.

Er der nogen der kender nogen der kender nogen?

Eller er der nogen der kan henvise mig til et sted jeg kan købe det?

Erran
Avatar billede layer Nybegynder
29. oktober 2002 - 20:53 #1
Godtnok vil jeg sige at eksperten nok ikke er det rette sted, men der står jo intet om at det skal være spørgelsmål inden for it!
Avatar billede bufferzone Praktikant
29. oktober 2002 - 21:01 #2
Du kunne prøve Nørre Jyske parkområde. Det er dem der afholder auktioner på alt forsvarets udrangerede materiel. Mon ikke et eller andet forsvars cafeteria er blevet lukket i forbindelse med sammenlægning af regimenter og sercice sælges?. det er da forsøget værd
Avatar billede splatpack Nybegynder
29. oktober 2002 - 22:32 #3
jeg ved ikke lige om dette kan bruges, men det er lige mit bedste bud http://www.harald-nyborg.dk (under Husholdning) ellers så prøv måske at tage kontakt til http://www.panduro-hobby.dk De har dog ingen krus på deres side, men de sælger dem det er jeg meget sikker på.
Avatar billede glyholt Nybegynder
29. oktober 2002 - 22:45 #4
hvis man skal bruge 200-300 krus, lyder det som om det ikke er til det private køkken. Så hvis du har et firma,kan du få et Metro kort.
Tror det ville være et godt bud at kigge efter dem der.
Glyholt
Avatar billede annikadk Nybegynder
29. oktober 2002 - 22:51 #5
Hvilke priser har du set på??
fx. http://www.creativcompany.dk/templates/group.asp?GroupGuid=11038

Måske er prisen liiige toppen for 2-300stk. men skriv evt. til dem og hør hvad de vil have for det antal?

Hvor I landet bor du?? Da 2-300krus i porto nok kan ende med "den lille sum".
Avatar billede jakoba Nybegynder
30. oktober 2002 - 06:20 #6
se på: http://www.jensenhandel.dk/Reklame/krus.html artikel # 0300
6,55 kr pr styk, men måske mere hvis du ikke skal bruge flere end et par hudrede.

mvh JakobA
Avatar billede erran Nybegynder
30. oktober 2002 - 16:03 #7
Jeg er nede på 4,25 ex. moms pr. stk, men de skulle kunne fås billigere.
Avatar billede erran Nybegynder
04. november 2002 - 19:47 #8
Tak for tippene...