Avatar billede balou Nybegynder
29. oktober 2002 - 16:52 Der er 8 kommentarer

AVI til VCD

Nu har jeg prøvet utallige gange at brænde en AVI-fil til VCD,men med dårligt resultat...
Først deler jeg filen i virtualdub,hvorefter jeg brænder i Nero(seneste version),men billedet hakker og når jeg afspiller cd2,går det helt galt!!,billedet hakker endnu mere,billed kvaliteten bliver dårlig & lyden er forsinket(afspiller disse vcd'ere på min dvd afspiller).Er det fordi at jeg er et fjols til at dele filen eller hvad?,siden at det går helt galt på cd2...Hvad gør jeg galt?????.
Avatar billede hyperactive Nybegynder
29. oktober 2002 - 16:54 #1
Se.... www.vcdhelp.com der er masser af info
Avatar billede fido82 Nybegynder
29. oktober 2002 - 18:26 #2
brug programmet TMPGENC fra www.tmpgenc.com
Det er et simpelt program, som er meget godt, og er nemt at sætte op
Avatar billede doctor6000 Nybegynder
29. oktober 2002 - 19:04 #3
ja kan anbefale programmet som fido82 skrev det er med wizard funktion, så det er lige til at gå til.

Dekod filen med TmpgENc og del så filen efterfølgende så det passer på´x antal skiver. her er en komplet guide til hvordan http://www.vcdhelp.com/tmpgenc.htm
Avatar billede hsm Nybegynder
31. oktober 2002 - 14:02 #4
Se http://doom9.org (vælg Quick Link i højre øverste hjørne).

Du kan anvende seneste version af DVD2SVCD - den kan kode fra en AVI også.
Avatar billede initializing Nybegynder
31. oktober 2002 - 15:21 #5
Brug Exp.dk's søgemaskine. Det er UTROLIGT at ingen kan finde ud af det!

9 ud af 10 svar kan findes via den skide søgemaskiner. LÆR DET!
Avatar billede mosegrisen Nybegynder
04. november 2002 - 10:04 #6
Prøv at lave filen fra avi om til mpg med programmet www.tmpgenc.net og så brænd det i nero som VCD.
Avatar billede mosegrisen Nybegynder
04. november 2002 - 10:05 #7
I tmpgenc kan du også dele filen ved et værktøj som hedder Merge & Cut
Avatar billede doctor6000 Nybegynder
20. april 2004 - 18:35 #8
lukketid