Avatar billede honning Nybegynder
29. oktober 2002 - 16:01 Der er 3 kommentarer

Mangler hjælp

Jeg skal igang med at lave et regneark der skal behandle noget data som er gemt i en SQL Server database. Jeg vil helst undgå at skulle ud og købe en masse dyre bøger, så hvis er er nogen der kender nogle gode links på nettet hvor man kan få noget hjælp til at komme igang ville det være super..
Avatar billede ploughgaard Nybegynder
29. oktober 2002 - 16:07 #1
Hvis du har adgang til SQL serveren, så er der en masse hjælp at hente i SQL Server Books Online. Bl.a. et afsnit om MDAC, der skulle kunne hjælpe dig igang.
Avatar billede vesterstrand Nybegynder
30. oktober 2002 - 09:31 #2
Avatar billede Slettet bruger
24. januar 2003 - 20:00 #3
Skal du bruge mere hjælp ?