Avatar billede michaelmg Nybegynder
29. oktober 2002 - 14:59 Der er 13 kommentarer

hvorfor kan jeg ikke se min web-side på mit eget intranet

hvorfor kan jeg ikke se min web-side på mit eget intranet?, jeg kan sagtens uploade til min windows 2000 server som køre iis5, men jeg kan ikke se indholdet når jeg bruger min browser, i mit FTP program kan jeg heller ikke se mapperne til Frontpage

hvordan får jeg adgang til Frontpage mapperne? og hvordan får jeg indholdet at se?
Avatar billede michaelmg Nybegynder
29. oktober 2002 - 15:00 #1
hvordan får jeg adgang til Frontpage mapperne? og hvordan får jeg indholdet at se?- i min browser altså
Avatar billede kane Juniormester
29. oktober 2002 - 15:00 #2
du skal nok bruge en lokal ip.

sidder du bag en TDC router?
Avatar billede Slettet bruger
29. oktober 2002 - 15:01 #3
Dvs, der åbnes en administrations side når du åbner \\localhost?
Avatar billede payout.dk Nybegynder
29. oktober 2002 - 15:01 #4
du skal bruge ip......
Avatar billede payout.dk Nybegynder
29. oktober 2002 - 15:02 #5
kane>:)
Avatar billede kane Juniormester
29. oktober 2002 - 15:02 #6
hmm nu jeg tænker over det så er det kun på samme pc som man sidder ved.

hmmmm um mu mum mum
Avatar billede kane Juniormester
29. oktober 2002 - 15:04 #7
hmmm sidder du ved 1 eller 2 pc
Avatar billede atomizer Nybegynder
29. oktober 2002 - 15:13 #8
prøv med adressen: http://127.0.0.1/  (localhost)
fra din egen pc.
du kan køre 'ipconfig /all' fra en prompt for at finde dit lokale ip nummer

//Atomizer
Avatar billede michaelmg Nybegynder
29. oktober 2002 - 15:14 #9
jeg er ikke generet af nogen firewall, og jeg benytter to pc'ere 1:host windows 2000 server(IIS5) og 2:guest er en windows 98, jeg forsøger også at få adgang til siden ved hjælp af serverens navn og/eller ip, men det giver samme resultat.
som sagt kan jeg heller ikke se alle frotpage mapperne i mit ftp program!
Avatar billede michaelmg Nybegynder
29. oktober 2002 - 15:19 #10
jeg har ikke problemer med netværket, jeg kan pinge alle adresser
Avatar billede michaelmg Nybegynder
29. oktober 2002 - 15:20 #11
og jeg søger jo naturligvis på serverens interne ip
Avatar billede cboelt Nybegynder
30. oktober 2002 - 22:38 #12
Okay, men du skal jo sætte webserveren op til at åbne websiden i den mappe du vil have.
Avatar billede drzulu Nybegynder
01. november 2002 - 14:27 #13