Avatar billede deram Nybegynder
04. oktober 2000 - 23:21 Der er 24 kommentarer og
1 løsning

Har du en hjemmeside?

Jeg er paa udkig efter dig som har en hjemmeside og som laegger en del arbejde i den, men goer det fordi det interesserer dig og ikke af oekonomiske aarsager. Det kan vaere mange typer af hjemmesider f.eks. omkring investering, din by, fitness, rejser, jobs, katte etc.

Det vil ogsaa sige at det gerne maa vaere et emne der interesserer andre end din naermeste familie.

Glaeder mig til at hoere fra dig paa texderam@hotmail.com eller skriv din web-adresse her saa gaar jeg ind og kigger paa den. Hvorfor fortaeller jeg dig bagefter.

Hejsa!
Avatar billede keysersoze Guru
04. oktober 2000 - 23:25 #1
hvorfor ikke bare skrive hvorfor her?
Avatar billede blood Nybegynder
04. oktober 2000 - 23:29 #2
Skriv hvorfor her
Avatar billede wermelin Nybegynder
04. oktober 2000 - 23:30 #3
Du er velkommen til at se på mine:

www.wermelin-webdesign.dk
www.geocities.com/advantage_dk/
http://surf.to/brcb
http://go.to/keepintouch

Den første er min firma-side! Resten er bare hobbies...

Avatar billede keysersoze Guru
04. oktober 2000 - 23:37 #4
hvorfor ikke bare skrive hvorfor her?  = hvorfor ikke bare skrive hvad du skal bruge det til her?
Avatar billede blood Nybegynder
04. oktober 2000 - 23:40 #5
oki jeg gir mig

http://www.dk-wd.com ikke oppe inu me kommer snart

http://www.dansk-chat.com

http://www.moneywear.com/beta (den jeg er ved at lave)
http://www.moneywear.com (deres gamle)
Avatar billede fcs Novice
04. oktober 2000 - 23:45 #6
OK, http://home1.stofanet.dk/braun/

Hobbyside om min fodboldklub, kører ikke helt i øjeblikket, da en større opdatering er under opsejling
Avatar billede dna Nybegynder
04. oktober 2000 - 23:47 #7
Barnligt spørgsmål!!! Hemmelighedskræmmeri!!!
Avatar billede dna Nybegynder
04. oktober 2000 - 23:49 #8
...men, du er da egentlig også velkommen til at kigge på min!! http://www.9com.dk
Avatar billede prodic Mester
04. oktober 2000 - 23:56 #9
nu skal det vel ikke være nogen hemlighed, at jeg ejer www.prodic.dk og bruger den som en ren hobby ting.

Men hvad hulan skal du bruge det til?
Avatar billede keysersoze Guru
05. oktober 2000 - 00:14 #10
hvis det endelig skal være:

www.soze.dk (SLET slet ikke færdig endnu)

men hvad er formålet med det?
Avatar billede deram Nybegynder
05. oktober 2000 - 03:05 #11
Vi har allerede vaeret inde paa et par af siderne. De er gode. Jeg kan desvaerre endnu ikke fortaelle hvorfor, men skriv endelig flere sites paa saa vil vi tjekke dem og maile til dem vi vaelger som interessante i denne sammenhaeng.

Det maa gerne vaere sider der har et emne. D.v.s ikke portaler eller et meget lokalt emne. Derimod kunne en side om Silkeborg godt vaere interessant, da den trods alt er potentielt interessant for ca. 50.000 mennesker.

Hejsa!
Avatar billede tommyf Nybegynder
05. oktober 2000 - 07:39 #12
Hvadpokker www.123ferie.dk en side jeg har meget sjov med....
Avatar billede padde Nybegynder
05. oktober 2000 - 09:56 #13
Avatar billede jumper Nybegynder
05. oktober 2000 - 11:43 #14
deram, hvad er det overhovedet du leder efter? Hvad er formålet med det her spørgsmål?

Jeg kan da nævne de første 20 fede sider, nogle lavet af mig, mange lavet af andre. Det gider jeg dog ikke hvis det kommer til at få det mindste med din hjemmeside www.xdream.com at gøre, da jeg så sikkert blot vil blive spammet ihjel med xxx-mails.

Eller hvad er formålet med det her spørgsmål?? Og kan du ikke få dig et dansk tastatur i San Fransisco? ;)

/Thor
Avatar billede prodic Mester
05. oktober 2000 - 11:55 #15
hvis jeg bliver spammet ihjel af porno-emails, så går jeg amok.
Avatar billede fcs Novice
05. oktober 2000 - 12:17 #16
Me too.
Avatar billede tommyv Nybegynder
05. oktober 2000 - 13:14 #17
Man kan vel ligeså prøve at se hvad der sker: www.laceychabert.dk :-)
Avatar billede deram Nybegynder
05. oktober 2000 - 16:56 #18
Kaere Jumper. Hvad skulle jeg have med xdream eller hvad det nu hedder at goere? Efter dette vildskud fra din side maa det vist vaere klart at du ikke skal tages saerligt serioest.

Jeg kan oplyse at vi absolut intet har med x-sider at goere.
Avatar billede keysersoze Guru
05. oktober 2000 - 17:00 #19
men hvad er det så til?
Avatar billede tommyf Nybegynder
05. oktober 2000 - 17:00 #20
Begynder så småt at blive nysgerrig.... det bedste markedtingsvåben, nysgerrighed.

Nå så længe jeg ikke bliver spammet går det vel nok.
Avatar billede jumper Nybegynder
05. oktober 2000 - 17:02 #21
Kære deram. Kan du ikke fortælle allesammen herinde hvad du skal bruge adressen på deres hjemmeside til? Så kan vi måske tage dig en smule seriøst...

Og hvem er \"vi\", der \"absolut intet har med x-sider at goere.\" ??

Hvor svært kan det være at indvie os andre i dit formål?

Du kan forresten prøve at kigge på http://www.eksperten.dk/spm/25094 hvor du underskriver dig webmaster@xdream.com

/Thor
Avatar billede gauntlet Nybegynder
05. oktober 2000 - 17:21 #22
øhm.. jeg har udelukkende læst spm, og ikk indlæg.. www.gaunt.dk
Avatar billede deram Nybegynder
05. oktober 2000 - 17:42 #23
Jeg har netop vaeret inde og se paa spm.25094 og der staar rigtigt nok www.xdream.com, men hvis du laegger maerke til det, saa er vel ingen eller faa af svarene til det spoergsmaal egne mailadresser og webadresser!

Der er tale om en fiktiv opstilling af en websignatur. At det lige blive navnet xdream jeg brugte som eksempel er rent tilfaeldigt og at der rent faktisk (siger du) eksisterer en side der hedder xdream.com viser vel blot at navnet var godt fundet paa.

Men Jumper, taenk dig lige om - jeg gaar ud fra at de sider du har lavet er offentligt tilgaengelige - derfor kan der vel ikke ligefrem ske noget ved at laegge URLen her. Er du bange for at der skulle vaere nogen der ser din side?

Personer der oensker at sende spammail ud, har sikkert meget smartere metoder end at gaa ind paa eksperten og spoerge om hjemmesider, for dernaest at aabne siden og lede efter en eventuel e-mail adresse! Samt ikke mindst bruge tid paa at diskutere med dig.

Men som sagt, hvis du har lavet en god emne-hjemmeside, vil vi meget gerne se den.
Avatar billede jumper Nybegynder
05. oktober 2000 - 18:01 #24
På mig lyder det hele gevaldigt meget som om I (hvem dælen det end er, det har du _endnu_ ikke sagt) meget gerne vil sælge os noget, i vores funktion af webmastere/programmører.

Derfor bliver jeg mistænksom når der nu skal være så meget hemmelighedskræmmeri omkring det hele. Hvorfor skal der overhovedet være det? Den slags hemmelighedskræmmeri ser du for tiden oftest i nyhedsgrupper, når folk (uden held) prøver at lokke dig med i et MLM-foretagende.

Hvis du/I mener du/I er så seriøse som du/I nu en gang mener, så gør dog hvad enhver anden ærlig købmand/forretningsmand gør: Fortæl åbent hvad det er du/I sælger og til hvilken pris.

Uanset om du/I forsøger at prakke os noget på eller ej, kan jeg ikke se den mindste grund, overhovedet, til at du/I skal have så meget hemmelighedskræmmeri omkring dit/jeres foretagende.

Kom dog frem af busken og fortæl os hvad du/I vil, så kan vi tage stilling til om det er noget for os.

/Thor
Avatar billede jumper Nybegynder
06. oktober 2000 - 01:47 #25
men deram, tænk dig lige om - vi andre går også ud fra at de sider du har lavet er offentligt tilgængelige.

Og ud fra http://www.eksperten.dk/spm/21962 må vi jo så regne med at du bestyrer domænet http://www.metropolis.dk/, der egentlig ligger på http://hjem.get2net.dk/deram/Metropolis_portal/. Metropolis.dk ser ud til at være en lille linksamling, bestående af enkelte top-10 lister.

Derfor kan jeg overhovedet ikke forstå det store hemmelighedskræmmeri ang. dit foretagende.

Hvis du blot leder efter flere links til nye top-10 lister, behøves du vel ikke tie om dette overfor nogen. Det er et reelt nok formål, og ikke noget du behøves at skjule.

Derfor virker det påfaldene mistænkeligt at du fortier formålet med din efterspørgsel, eftersom du tilsyneladene ikke skulle have nogen grund til dette.

/Thor