Avatar billede shaggy Nybegynder
29. oktober 2002 - 13:29 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Radeon 9700

Hej alle
Jeg skal ud og købe nyt Radeon 9700 og jeg vil høre omkring jeres erfaringer.

Hvis i selv har et kort kan i så ikke skrive hvad der er godt og skidt ved de forskellige mærker?

Jeg vil helst hvis det er jeres egne erfaringer og ikke bare noget i har hørt for når jeg skal give mesterslanten for er graffikort vil jeg også have noget kvalli.
Avatar billede peet-49 Novice
29. oktober 2002 - 14:01 #1
Asus og Creative er gode hurtige kort. ATI laver de samme, men er meget langsomme-også meget billigere.
Avatar billede shaggy Nybegynder
29. oktober 2002 - 14:04 #2
Asus og Creative har ikke lavet 9700 kort og ATI udgiver ikke deres 9700 kort i Europa
Avatar billede peet-49 Novice
29. oktober 2002 - 14:15 #3
Har lige tjekket-9000 er det højeste.
Avatar billede fido82 Nybegynder
29. oktober 2002 - 18:44 #4
9700 pro er til dags dato det hurtigste grafikkort at afvikle spil på. derudover har det support for den nye openGL og den nye directX.
Det er et ideelt valg, og hvis jeg selv skulle ud at købe gamer kort, ville jeg selv købe et sådan (men holder mig nok til matrox dual/triple head kort ;O))
Avatar billede shaggy Nybegynder
29. oktober 2002 - 20:24 #5
Er der ikke nogen der har erfaringer med deforskelligeproducenter der fremstiller 9700pro baserede kort? Såvidt jeg ved er det i danmark muligt at få kort fra følgende hardware huse:

Anextek S-Media
Club 3D
Connect3D
Gigabyte
Point of View
PowerColor

Og jeg aner ikke hvilket af disse kort der er mest stabilt, larmer mindst og er det bedste køb. Er der ikke nogen eksperter der selv har erfaring med et af ovenstående 9700pro kort?
Avatar billede shaggy Nybegynder
30. oktober 2002 - 16:48 #6
Tag jer nu sammen....
Avatar billede boxe Nybegynder
04. november 2002 - 21:51 #7
Kigger lige med:

(Sidder i sammen situation som dig, shaggy *S*)
Avatar billede boxe Nybegynder
04. november 2002 - 21:52 #8
Men jeg ved at de fleste af testene er foregået med kortet fra Gigabyte. Og man plejer jo at teste de bedste produkter!!?!

Boxe
Avatar billede per.murer Nybegynder
09. november 2002 - 10:35 #9
hvilke har du båndkort??
p4s8x båndkort skaber problemer med powercolor radeon 9700 pro
de kan ikke køre agp4 eller agp8 endnu og venter på bios opdate
men jeg kan godt spille 1600*1200 uden problemer
Avatar billede boxe Nybegynder
09. november 2002 - 16:39 #10
Jeg overvejer selv at købe PowerColor Radeon 9700 Pro, men Deluxe versionen, da den er med Aluminium-køler/profil, og har kølerprofil på rammene også...