Avatar billede mh28 Nybegynder
29. oktober 2002 - 12:18 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvilket bibliotek ligger email i i Microsoft Outlook XP ?

Som overskriften lyder :)
Avatar billede mr_eleganza Nybegynder
29. oktober 2002 - 12:20 #1
Søg efter din pst fil (*.pst). Det er den fil der bliver brugt.
Avatar billede mh28 Nybegynder
29. oktober 2002 - 12:24 #2
Jeg mener ligesom i "Outlook Express" hvor filen ligger i: "C:\Documents and Settings\bruger\Lokale indstillinger\Application Data\Identities\{BD5CA56D-D39F-4428-863B-47A1C4DA2F2B}\Microsoft\Outlook Express" Hvor ligger så den til "Microsoft Outlook XP"
Avatar billede cdc Novice
29. oktober 2002 - 12:25 #3
gå ind i outlook - indstillinger - andet - autoarkiver- gennemse
Avatar billede mr_eleganza Nybegynder
29. oktober 2002 - 12:33 #4
Det varierer, og du kan også ændre det selv. Jeg mener det burde være i c:\program files\office eller lignende. Men hvis du søger på *.pst kan du se hvad stien er.
Alternativt kan du i Outlook højre-klikke på din mail fil (Min hedder Outlook Today) og klikke på options => Advanced. Der kan du også se stien.