Avatar billede curtsen Nybegynder
29. oktober 2002 - 09:12 Der er 1 løsning

exchange 2000 default admin

Hvor sætter jeg op hvem der skal have ndr og mails der ikke kan leveres ???

Jeg tror jeg stirret mig blind på det. men det må da findes på samme måde som i exchange 5.5
Avatar billede nielsvp Nybegynder
30. oktober 2002 - 14:32 #1
Jeps,

Du skal have fat i Exchange system manager.
Under din administrative gruppe har du din SERVER, derunder har du Protocols, udvid SMTP og tag egenskaber på Default SMTP Virtual Server.
Under Messages fanebladet kan du angive NDR modtageren.

Med mail der ikke kan leveres mener du mail sendt til adresser der ikke eksisterer ?

Opret på personen der skal have disse mail en adresser der hedder postmaster@domain.dk (hvor domain.dk er DIT domæne)

Thats it.