Avatar billede benny Nybegynder
04. oktober 2000 - 19:57 Der er 6 kommentarer

17\" skærm slukker

Min 17\" skærm slukker efter 30-45 min når den står ubrugt hen og jeg har prøvet alle instillinger i strømbesparelser,hvad kan være galt?kører win98
Avatar billede wermelin Nybegynder
04. oktober 2000 - 20:08 #1
Hvis du har prøvet at slå alle strømbesparelser fra i kontrolpanel->skærm, så må din skærm have sine egne indstillinger et eller andet sted! Muligvis kører der et program i baggrunden, som højst sandsynligt ligger som ikon nede i højrehjørne. Hvis det er tilfældet kan du via det ikon åbne indstillinger for DIN skærm! (Hvilken skærm er det du har??)
Håber det hjælper...
Mvh
Mads Wermelin
Avatar billede handmade Nybegynder
04. oktober 2000 - 20:14 #2
Din BIOS har oså EnergyStar spareindstillinger - det har de fleste i dag. Kig i BIOS under APM og slå det fra også der.
Avatar billede syess Nybegynder
05. oktober 2000 - 11:26 #3
Okay der lyder mærkeligt.... Men er det sådan at din skærm går på stand-by eller slukker den helt..... Er knappet trykket ind, når den slukker og hvordan tænder du den igen???

\\\\SYESS
Avatar billede trs Nybegynder
05. oktober 2000 - 18:16 #4
jeg er nogen gange ude for at skærmen låser sig fast når den er slukket med strømsparer, dvs den tænder ikke igen når jeg trykker en tast. Jeg kan så få gang i den med ved at slukke og tænde på selve skærmen. Jeg ved ikke om det er en fejl i windows eller i skærmen, men lever med det!!!!
Avatar billede lkh Nybegynder
07. oktober 2000 - 23:12 #5
Prøv at gå ind på

http://vulcan.homepage.dk/NonTestzite

Skriv en mail til ham der har den. Han kan næsten med 100% sikkerhed svare på dit spørgsmål.

Hilsen
Mette Hansen
Avatar billede bbs Nybegynder
07. oktober 2000 - 23:20 #6
min gør nøjagtigt det samme, men når man så rører ved musen igen, så kommer den op at stå :0)