Avatar billede kongsteddk Nybegynder
28. oktober 2002 - 22:00 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Cisco 677 Web Admin

Hej!

Jeg har en Cisco 677. Normalt bliver den administreret via TelNet. Men Web kan også aktiveres, og det har jeg så forsøgt. Jeg har dog lige et problem. Den spørger efter brugernavn og password når jeg forsøger at åbne siden i browseren. Jeg gætter på at passwordet er det samme som til TelNet, men hvad er brugernavnet???

Håber at der er nogen der kan hjælpe mig - lidt hurtigt! :-)

PFT Kongsted
Avatar billede mundsavl Nybegynder
28. oktober 2002 - 22:01 #1
admin?
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
28. oktober 2002 - 22:07 #2
er det ikke cisco ?
eller dummy ?
eller noget i stil med nGoatXi som du har fået af Tiscali / Cybercity?
Avatar billede kongsteddk Nybegynder
28. oktober 2002 - 22:08 #3
nej
Avatar billede kongsteddk Nybegynder
28. oktober 2002 - 22:09 #4
Som jeg indleder:

Jeg har en Cisco 677..... :-), så ja det er en cisco!!
Avatar billede pbudk Nybegynder
28. oktober 2002 - 22:09 #5
brugernavnet er: enable
pwd: dit cybercitypasswd
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
28. oktober 2002 - 22:27 #6
kongsteddk -> Det var passwordet jeg mente der var cisco. Det er det som standard hvis man følger Cybercitys guide efter man har lavet en manuel nulstilling.