Avatar billede __diskotekpitz.dk__ Nybegynder
28. oktober 2002 - 21:59 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Skrat i lyd??

Hej. Jeg har fået et problem. Jeg har en denon avr 1802 surround reciver, og 2 stk Dali 5005 højt. Jeg har kørt musik fra pc i lang tid, men pludselig er der begyndt at komme en meget irriterende brummen. Jeg har prøvet at købe nye kabler fra pc til reciver, men det brummer stadig. Uanset om jeg sætter minijack stikket i lyd, mikrofon etc. i mit lydkort brummer det stadig. Og det er ikke reciveren der er noget galt med. Nogen der har en løsning på mit problem, evt. nyt lydkort?
Avatar billede mundsavl Nybegynder
28. oktober 2002 - 22:01 #1
tjek for stømforsyninger og den slag elektromagnetiske forurenere i nærheden af dine kabler. tjek og stikkene. og at det er skærmede.
Avatar billede fido82 Nybegynder
28. oktober 2002 - 22:05 #2
det lyder som om at du har en stel der mangler et eller andet sted.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
28. oktober 2002 - 22:06 #3
Fido82 har ret, der er tale om en dårlig stel forbindelse, det kan give brum.
Avatar billede __diskotekpitz.dk__ Nybegynder
28. oktober 2002 - 22:10 #4
Jeg har tjekket for strøm osv. i nærheden og det erikke det er er problemet! Kan godt være jeg spørger dumt, men hvad mener i med stel :)
Avatar billede __diskotekpitz.dk__ Nybegynder
28. oktober 2002 - 22:38 #5
Hvordan kan jeg løse problemet?