Avatar billede manollo Nybegynder
04. oktober 2000 - 19:34 Der er 4 kommentarer

cd-brænding

Hej jeg håber at der er nogen af jer der kan hjælpe mig.
Jeg har en compaq 5240, og har en Sony brænder mrk.Sony multireed CRX140E, jeg har monteret den på ide Secondary Master, og den kører på Win in CD. Mit problem er at når jeg har brændt en data cd og lagt den i det indbyggede cd-rom drev med dvd, får jeg den samme meddelse hvergang, isæt den korrekte cd i cd drevet, det mærkelige er at når jeg brænder audio cder er der ikke nogle problemer. Jeg håber at få et svar der kan løse problemet,da jeg er ved at gå ud af mit gode skin, har det måske noget at gøre med hvordan jumperne skal stå. på forhånd tak
Frank
Avatar billede manollo Nybegynder
04. oktober 2000 - 19:35 #1
gr.frank@wanadoo.dk
Avatar billede goulduck Nybegynder
04. oktober 2000 - 20:24 #2
DVD-drev og brændte CD\'ere kan godt give problemer !
Avatar billede powell Nybegynder
05. oktober 2000 - 08:40 #3
Du kan finde dit svar her:
http://web14.compaq.com/falco//detail.asp?FAQnum=FAQ3556

Men kort fortalt er det på grund af mediet, som ikke altid kan læses i en højhastighedsenhed som en DVD-afspiller.
Avatar billede hrjensens Nybegynder
09. oktober 2000 - 23:30 #4
Vedr.problemer med hjemmebrændte cd er.
Har selv problemer.
Har en Samsung DVD - kan tildels ikke afspille mine hjemme brændte cd er.
Problemet er tilsyneladende periodisk da en del af de brænde cd er fungere perfekt og andre afvises af DVD´en med \"no disc\".

Kommentar vedr. ovenstående er velkommen

Mvh.

Peter