Avatar billede niels36 Nybegynder
28. oktober 2002 - 18:31 Der er 6 kommentarer

Sattelitbillede

Er der kan fortælle mig, om man kan finde dagsnye sattelitbilleder af jorden eller hvor man kan betale sig til det
Avatar billede mr-bob Nybegynder
28. oktober 2002 - 18:51 #1
jamen for en 4-5 milliarder burde du da selv kunne bygge em sattelit der kan klare det! :-)
ej spøg til side, jeg mener at microsoft har en eller anden ting på deres side, hvor man kan se et billede af jorden lige nu!
Avatar billede 7degreez Praktikant
28. oktober 2002 - 18:54 #2
Avatar billede 7degreez Praktikant
28. oktober 2002 - 18:54 #3
Avatar billede mr-bob Nybegynder
28. oktober 2002 - 19:01 #4
terraserver, har det ikke engang været microsoft der har lavet det? det var nemlig det jeg mente!
Avatar billede rs2000 Nybegynder
28. oktober 2002 - 19:57 #5
Har du set www.kortal.dk ?
Men jeg tror ikke de er dagsnye.
Avatar billede bufferzone Praktikant
28. oktober 2002 - 20:13 #6
dagsnye!! det tror jeg ikke, ikke i en opløsning du kan bruge til noget, og sikkert ikke over det område du ønsker. (slet ikke over interessante områder, der er andre der har betalt mere end du nogen sinde får mulighed for)

se her, her er lidt billeder

http://www.spaceimaging.com/