Avatar billede faellesnet Nybegynder
28. oktober 2002 - 16:01 Der er 5 kommentarer og
3 løsninger

Virker dette i andre browsere end IE?

Jeg er i tvivl om mine includerede filer vil blive vist i andre browsere end IE6. Vil I som har andre browsere ikke være søde at teste det i dem?

url'en er  http://home1.stofanet.dk/markus/default.htm

vh. Thomas
Avatar billede hahaha Nybegynder
28. oktober 2002 - 16:05 #1
ingen probs...... Alt ser ud som det skal, og ja den virker i min browser (netscape)
Avatar billede faellesnet Nybegynder
28. oktober 2002 - 16:07 #2
Tak Hahaha, jeg afventer lige lidt - du skal nok få point!
- forøvrigt, hvilken version af netscape?
Avatar billede faellesnet Nybegynder
28. oktober 2002 - 16:08 #3
Obs - er der en som har ældre versioner af IE, må I også meget gerne prøve. Jeg ved at stylesheetet ikke har det så godt med scrollbarerne, pyt med det - det vigtigste er menuerne
Avatar billede damm_ Nybegynder
28. oktober 2002 - 16:45 #4
Det ser såmænd også ud til at virke i Opera 6.02
Avatar billede faellesnet Nybegynder
28. oktober 2002 - 17:29 #5
Jamen, det er jo herligt - jeg var lidt i tvivl om de andre browsere forstod webbots  eksempelvis: <!--webbot bot="Include" endspan i-checksum="53044" --> men det gør det jo så.

Tak for det, damm> lægger du ikke lige et svar så du kan få nogle point?
Avatar billede izemate Nybegynder
28. oktober 2002 - 18:53 #6
hmm i Mozilla viser den ikke "borderne" :)
ellers ser det fint ud !

\\izemate
Avatar billede damm_ Nybegynder
28. oktober 2002 - 19:45 #7
Det var mig med Opera 6.02
Avatar billede faellesnet Nybegynder
28. oktober 2002 - 20:08 #8
Tak for jeres svar.
- izemate>tabellerne har ikke noget med de includerede filer at gøre, da de er definerede i stylesheet og på selve siden. Gad vide hvorfor de så ikke vises i Mozilla?
Nå, man kan vel heller ikke tage højde for alt:)