Avatar billede oliverdb Nybegynder
28. oktober 2002 - 15:34 Der er 3 kommentarer

Redirects

På det website jeg kører er der et script som kun kører pa serveren og redirecter efter nogle parametre (ikke så vigtigt)

Men det er lykkedes mine brugere at afbryde scriptets redirection dvs.. den udfører ikke koden på det næste script, og dermed næste igen. De gør det ved at loade tilfældigt andet script en hulens masse gange

Jeg har prøvet med ignore ignore_user_abort(true) men det har ingen effekt.

Så spørgsmålet er hvad skal der til at dette virker? i phps indstillinger og kan det overhovedt lade sig gøre på denne måde. Husk at der intet data bliver sendt til klienten før i tredie og sidste script

Hvis i vil have flere oplysninger bare spørg
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
28. oktober 2002 - 15:43 #1
Du kan ikke opnå nogen form for sikkerhed med redirects. Enhver "hacker"
med respekt for sig selv kan afbryde sådanne, eller udføre dem uden at være
på bestemte sider. Det er ikke engang sikkert de bruger en browser
til det. Jeg vil foreslå dig at gen-tænke din generelle arkitektur.
Evt starte med at forklare her hvordan tingene hænger sammen.
Avatar billede oliverdb Nybegynder
28. oktober 2002 - 16:41 #2
det er ikke for at lyde sur men...

For det første kan de ikke opnå noget som helst ved at kalde dam individuelt jeg vil ikke opnå sikkerhed

for det andet er det et open source project med 1000 vis af linie kode så man gentænker ikke bare så let

for det tredie var det ikke det jeg spurgte om :)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
28. oktober 2002 - 17:31 #3
Hmm, hvad gør det så at de får afbrudt den normale udførelse af
dine scripts. Hvis det kun går ud over dem selv, og de ligefrem
skal anstrenge sig for at gøre det, kan det så ikke være hip som hap?
Eller er det mig der - indrømmet - forsøger at læse noget mellem
linierne som ikke er der?