Avatar billede user-online Nybegynder
28. oktober 2002 - 14:39 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Gif animator..

Gider i at sætte de her 2 billeder sammen til 1 animeret gif billede? og lav venligt nogle få eksempler.. fx 1.. med 5 sek i mellem osv... og 1 med 1 sek.. osv
www.savnet.dk/webdesign/eksempel1.jpg
www.savnet.dk/webdesign/eksempel2.jpg

Kan satme ikke finde en god gif animator, der IKKE er trial.. nederen
Avatar billede user-online Nybegynder
28. oktober 2002 - 14:40 #1
Avatar billede fun22 Nybegynder
28. oktober 2002 - 14:55 #2
Avatar billede fun22 Nybegynder
31. oktober 2002 - 12:54 #3
Halloooooo
Avatar billede fcs Novice
06. november 2002 - 20:30 #4
User-online>> Kunne du bruge svaret til noget?

Med venlig hilsen

FCS/CoAdmin
Avatar billede fcs Novice
10. november 2002 - 14:17 #5
User-online>> Folk har hjulpet dig og du har ikke lukket dine spørgsmål. Det mindste man kan gøre er at give point for den hjælp man modtager. Får du ikke bragt antallet af åbne spørgsmål drastisk ned indenfor 48 timer bliver din bruger deaktiveret.

Med venlig hilsen

FCS/CoAdmin
Avatar billede user-online Nybegynder
11. november 2002 - 20:40 #6
sorry.. havde glemt det..
Avatar billede fcs Novice
11. november 2002 - 22:04 #7
User-online>> Fint nok, men du har også en række gamle spørgsmål som ikke er lukkede. De skal også gerne bringes i orden ;-)

Med venlig hilsen

FCS/CoAdmin
Avatar billede fcs Novice
19. november 2002 - 12:14 #8
user-online>> Da du ikke har lukket de pågældende gamle spørgsmål, deaktiveres din bruger. Du kan evt. tage henvendelse til en coadmin og få vedkommende til at åbne for din bruger igen så du får lukket dine gamle åbne spørgsmål.

Med venlig hilsen

FCS/CoAdmin