Avatar billede michaelmg Nybegynder
28. oktober 2002 - 13:04 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

hvorfor kan jeg ikke uploade på web-server

hvorfor kan jeg ikke uploade på web-server, jeg kan godt logge ind på den,her bruger jeg ws-ftp, jeg kan ikke se nogle mapper og jeg må ikke ligge nogen derop,
min web-server er en iis5, som ligger på en windows 2000 server??

hvad mangler jeg at gøre??
Avatar billede Slettet bruger
28. oktober 2002 - 13:09 #1
Der skal være write permissons til mapperne. Tjek IIS manageren og sikkerhedsindstillingerne på den fysiske mappe på din harddisk.
Avatar billede michaelmg Nybegynder
28. oktober 2002 - 13:23 #2
Hvilken mappe eller mapper er det som skal have disse permissons, finders der en guide et elle andet sted, hvor man kan lave opsætningen trin for trin?
Avatar billede Slettet bruger
28. oktober 2002 - 13:24 #3
Stien til mappen med dine webmapper er typisk: c:\inetpub\wwwroot