Avatar billede thedino Nybegynder
28. oktober 2002 - 00:01 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor kan jeg ikke connecte til Exchange 5.5 Administrator ???

Hej derude

Jeg kan ikke connecte til Exchange 5.5 administrator på windows 2000 server ???

Jeg har installeret en windows 2000 server(sp2), og gjort denne til PDC for domænet keldnielsen.dk

Derefter har jeg installeret Exchange 2000, og under den installation tilføjet #Exchange 5.5 administrator#.

Derefter har jeg installeret SQL7.0 og startet denne service... Når dette er gjort, skulle jeg kunne starte min #Exchange 5.5 administrator#, men det kan jeg ikke...

Jeg får denne fejl:

A connection could not be made to the Microsoft Exchange server computer "2000server"

The Microsoft Exchange server computer does not respondmicrosoft exchange directory
IDno:DS_E_COMMUNICATIONS_PROBLEM

Når jeg siger "Browse" for at browse til den server jeg vil connecte til, får jeg denne fejl:

The list og microsoft Exchange Server computer is not available because no Microsoft Exchange server computer could be located

Microsoft Exchange administrator
ID no.: c10312c8

Jeg har været inde og kikke på bla. knowlegde database, men synes ikke rigtigt der er noget som passer på denne fejl...

Er der noget der kan se noget ud af dette, og kan hjælpe... plz... dont know what to do here !!!
Avatar billede thedino Nybegynder
28. oktober 2002 - 01:06 #1
Måske skal det lige tilføjes at når jeg installerer det samme på en NT4.0 virker det som det skal !!!

håber der er nogen der har et foreslag på en løsning :)
Avatar billede rigtigmmk Nybegynder
28. oktober 2002 - 04:43 #2
Har du genstart efter installation af exchange server 2000.?
Avatar billede riversen Nybegynder
28. oktober 2002 - 06:58 #3
du må ikke oprette samme spørgmsål 2 gange
http://www.eksperten.dk/spm/275572
luk dette
Avatar billede bufferzone Praktikant
28. oktober 2002 - 10:09 #4
Det er sikkert et rettighedsproblem. Du skal have den rigtige rolle i exchange for at kunne dette
Avatar billede Slettet bruger
12. februar 2003 - 19:48 #5
lukketid