Avatar billede rubberpaw-theone Nybegynder
27. oktober 2002 - 23:10 Der er 5 kommentarer og
3 løsninger

skitøj...

Jeg skal på skiferie i feburar, og jeg har været på nettet og lede efter billigt skitøj. men jeg ved ikke hvad jeg skal købe, og det er jo knald-hammrende dyrt.

Jeg vil gerne have et link til en internetside hvor de sælger billigt skitøj, det må geren være brugt. Det som jeg mangler er : skijakke, bukser, handsker, hue, briller. 30 point
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
27. oktober 2002 - 23:16 #1
www.adventureworld.dk har en glimmrende køb og salg side, ligeledes er der en på www.vandring.dk der skal du først klikke dig ind under debatten
Avatar billede ctd Nybegynder
28. oktober 2002 - 00:07 #2
Det kan købes billigt i Bilka!
Avatar billede ctd Nybegynder
28. oktober 2002 - 00:08 #3
eller prøv en af rødekors butikker!
Avatar billede clausmeyer Nybegynder
28. oktober 2002 - 00:15 #4
på mange ski sports steder kan man leje alt udstyr
Avatar billede mindfields Nybegynder
28. oktober 2002 - 00:19 #5
Rubber:
pas lidt på med det her Spm!!
tjek http://www.eksperten.dk/spm/275807

ham hermandsen ( latterlige nar ) er ikke så glad for de der Spm.
hara ikke noget imod ham, kan bare ikke lide ham!

/mindfields
Avatar billede dmcn Praktikant
28. oktober 2002 - 01:59 #6
mindfields : Har du intet at bidrage med til spørgsmålet, så hold dig væk!
Derudover, så bedes du holde sådanne kommentarer om andre brugere langt væk fra eksperten - jeg gider ikke se på det. Sker det igen, deaktiveres din bruger uden varsel. Vil du beklage dig over folks holdning, så gå direkte til dem. Vi kan ikke bruge det til noget.
- n0rmality, coadmin
Avatar billede rubberpaw-theone Nybegynder
28. oktober 2002 - 21:15 #7
Siger tak til alle jeres svar. men min mor fandt noget VILDT biligt til mig, det var et samlet skisæt (uden ski og board) til kun 600kr..
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
28. oktober 2002 - 21:21 #8
Billigt og så er det jo bare sneen der ventes på.
Tak for denne gang