Avatar billede chimera Nybegynder
27. oktober 2002 - 21:46 Der er 1 kommentar og
1 løsning

IIS opfører sig weird

Hej

Jeg har en IIS server kørende med en hjemmeside på.

Hjemmesiden bruger mange Sessions.. Den har de seneste 3 uger opført sig meget mærkeligt..

Nogen gange kan vi allesammen se sider på den, og nogen kan ik.. Det er så 1 ting.. Vi plejer at vente et pr timer uden at gøre noget.. og det virker igen

Nu er vi kommet til et nyt problem, som er noget større. Siden bruger mange sessions. Problemet nu er at den ikke vil sammenligne Variabler med Sessions. Den er helt galt nu, og det er på alle siderne.

Jeg har prøvet at flytte siden over på en anden server, og det virker fint der. Jeg har geninstalleret IIS uden held. Jeg har kørt LockDownTool.. Men stadig ingenting der virker..

Nogen som ved hvad der er galt ?

Serveren laver ikke andet, og jeg vil ikke til at format´ere. Jeg vil gerne vide hvad der er galt.

Mvh Chimera
Avatar billede rigtigmmk Nybegynder
28. oktober 2002 - 04:29 #1
Det kan være mange ting, og for at give præsis svar så kræver at du i webserven logfiler kigger hvad der står og skriv lige hvad der står under de fejl der måtte være og event id.

for at geninstallere IIS igen du skal først i add windows programmer i add/remove fjerne mærkering ved IIS og udfør og event. genstart maskine og mår den op igen i add/remove windows programmer mærker ved Internet information service og næste og husk du har windows cd i drevet. så kan du geninstallere iis.
Avatar billede chimera Nybegynder
23. februar 2003 - 18:08 #2
Desværre ingen held.

Lukker nu.