Avatar billede sukos Juniormester
27. oktober 2002 - 21:28 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Diablo 2

Hej
Je ghar en stedsøn på 13 som har spillet diablo en hel del tid.
Han havde åbenbart fået samlet sig nogle mænd? (kender ikke spillet)

Hans lillebror på 6 kommer så hjem, og mens storebror ligger og sover, og samtidig er logget på battlenet, ja så sætter lillebror sig op på hans maskine og får åbenbart slettet storebrors mænd! :O(

Er der nogen mulighed for at "komme tilbage", så han stadig har sine mænd?
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
27. oktober 2002 - 21:32 #1
De er slettet på Blizzards server, såååeh... ;)

Spørg ham lige om det er Open eller Closed Battle.net
Avatar billede sukos Juniormester
27. oktober 2002 - 21:34 #2
Det er closed
Avatar billede crazy_legs Nybegynder
27. oktober 2002 - 21:35 #3
ja, så er der nok ikke meget at gøre, men prøv at se i papirkurven...
Avatar billede sukos Juniormester
27. oktober 2002 - 21:35 #4
Og åbenbart var det nogle af de mænd som er mest værd i spillet!
(sindsyg en larm der lige har været her!)
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
27. oktober 2002 - 21:35 #5
sukos - Hvis de er slettet på Closed battle.net så ville jeg nok smadre min lillebror.. ;)
Avatar billede crazy_legs Nybegynder
27. oktober 2002 - 21:36 #6
Ellers kan man få diveres recovery programmer som kan gendanne slettede filer, men den skal installeres på en anden harddisk, så de mistede filer ikke bliver permanent overskevet.
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
27. oktober 2002 - 21:36 #7
sukos - Open battle.net ligger filerne på ens egen computer.

På Closed der ligger de på blizzards server, så der er faktisk ingenting at gøre.
Jeg vil næsten vove at påstå at det er umuligt at få blizzard til at oprette dem igen.
Avatar billede crazy_legs Nybegynder
27. oktober 2002 - 21:36 #8
Sorrt, tænkte ikke på at det var closed.
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
27. oktober 2002 - 21:37 #9
crazy_legs - Det er på closed battle.net, så filer ligger altså IKKE på hans computer
Avatar billede sukos Juniormester
27. oktober 2002 - 21:39 #10
hmm, han snakker godt nok om at smadre sin lillebror! :O)
Avatar billede sukos Juniormester
27. oktober 2002 - 21:40 #11
Nåh, så kan det jo være at han kan begynde at få noget normal nattesøvn, storebroren!
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
27. oktober 2002 - 21:41 #12
Tak for point.

Sukos- Det ville jeg ha' gjort hvis de mænd betød meget for mig. Har selv spillet Diablo II engang og for fanden hvor blev man sur hvis man blev enten dupet eller hacket (Selvom det kun gjaldt ET våben) ;)
Avatar billede crazy_legs Nybegynder
27. oktober 2002 - 21:41 #13
angel_seraphiel-> nej, jeg tænkte ikke på det før jeg havde postet mit svar... :)
Avatar billede wiwer Nybegynder
12. november 2003 - 19:45 #14
hvis du kan huske hvilken dato det var så kan det værer at du kan gå ind og lav en system gendanelses dato så du kan gendanne din computer til den tid eller nogle dage før men er ikk sikker på at det virker fordi det er over internettet

advarsel hvis det du går tilbage til en dag hvor du har inatalleret et spil eller program så vil det blive slettet og lle safe filer vil også slettes
Avatar billede wiwer Nybegynder
12. november 2003 - 19:50 #15
hvis han vil have et rigtig godt acc så kan jeg give ham et bare send en mai til mig christianwewer@hotmail.com det er et rigtig godt acc der er en sorc i lvl 99 med det bedste sorc stuff og der er et par misc chars og de er fyldte med gode ting som wf og gf jeg bruger oxo msn så hvis jeg er online så bare spørg  det er et svar der vil noget juuuuuuuuhuuuuuuuu må han tænke når han læser det her