Avatar billede lynge_dk Nybegynder
27. oktober 2002 - 19:38 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

battlefield 1942 start problemer

Jeg kan ikke starte BF 1942 for den skriver at jeg skal fjerne en debugger....men jeg ved ikke hvad en debugger er og hvordan den skal fjernes....jeg har prøvet og installere spille forfra to gange, men det hjælper ikke noget håber der er nogle der kan hjælpe mig
Avatar billede mugs Novice
27. oktober 2002 - 19:43 #1
Jeg har ingen forstand på spillet - Men en Debugger er et fejlfindingsværktøj.

Hvis du har en fejl i f.eks Access, kommer en MsgBox og giver dig et valg mellem 3 ting, heriblandt "Debug", som åbner et fejlfindingdvindue. Mon ikke det lidt i samme stil i dit spil?
Avatar billede lynge_dk Nybegynder
27. oktober 2002 - 19:47 #2
nej der kommer ingen valg muligheder frem....der står bare a debugger has been detected også uload the debugger
Avatar billede NanoQ Nybegynder
27. oktober 2002 - 19:50 #3
Fejlen er p.g.a. C-DILLA/SafeDisc kopi beskyttelsen.

Der er 2 mulige løsninger:

Start > kør > msconfig > boot.ini > Avanceret indstillinger > fjern flueben i debug.

Hvis det ikke hjælper, eller hvis der ikke er flueben der, så gå ind i winnt/system32/drivers og omdøb filen amdfix.sys til amdfixx.sys (bare så windows ikke kan finde/bruge den. Hvis et eller andet skulle holde op med at virke så giv den det gamle navn tilbage. :)
Avatar billede mugs Novice
27. oktober 2002 - 19:51 #4
Det med valgmulighederne var blot et eksempel. Men en Debugger er stadig et fejlfindingsværktøj som du skal Unloade. Men hvordan ved jeg ikke, da jeg ikke har forstand på dit spil (Eller andre spil for den sags skyld).
Avatar billede NanoQ Nybegynder
27. oktober 2002 - 19:51 #5
Avatar billede hermandsen Juniormester
01. november 2002 - 18:20 #6
>>lynge_dk
Vil lige minde om at Eksperten er et IT-forum ikke er en spil-side...

Hvis du endelig skal spørge om spil, så brug Fri Debat... "Eksperten"-kategorien er kun til spørgsmål OM eksperten...

Så ved du det til næste gang! ;)
Avatar billede elrunto Nybegynder
05. december 2002 - 18:00 #7
pffffff
Avatar billede elrunto Nybegynder
05. december 2002 - 18:05 #8
slet lortet
Avatar billede hermandsen Juniormester
06. december 2002 - 03:32 #9
Hmm... Jeg tror da vist vi har en pointfusker her! :)

Hvis i kigger på http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=elrunto&option=21 så vil i finde følgende spørgsmål:

http://www.eksperten.dk/spm/275929
http://www.eksperten.dk/spm/197721
http://www.eksperten.dk/spm/163809
http://www.eksperten.dk/spm/122981

Hvem har så oprettet de spørgsmål? Svar: "lynge_dk"

Alle sammen er besvaret d. 5 december 2002 mellem 18:05:25 og 18:07:30, og alle er 200 point spørgsmål...

Jeg vil mene der er tale om ret seriøs pointfusk, men hvis lynge_dk eller elrunto (selv om jeg nu har på fornemmelsen at det er en og samme person) kan forklare, så skal de da være meget velkomne!

//hermandsen (jeg er ikke CoAdmin, men gør blot opmærksom på problemet, som forresten er anmeldt (du får tre gæt til at gætte hvem der har anmeldt dig, hvis du gætter rigtigt får du et gæt til). Det kan ikke betale sig at fuske)...

Nå, jeg har en rapport der skal afleveres om 5 timer, må hellere skrive lidt videre på den! :)
Avatar billede eagleeye Praktikant
06. december 2002 - 08:29 #10
lynge_dk og elrunto, jeg vil godt lige have en rigtig god forklaring...

Jeg håber i er klar over, at det ikke er tilladt at have flere brugere på Eksperten. Så med mindre forklaringen er rigtig god, vil begge profiler blive deaktiveret.

eagleeye / coadmin
Avatar billede hermandsen Juniormester
06. december 2002 - 14:28 #11
De er sgu hurtige de nye coadmins! Rart at se! ;)
Avatar billede eagleeye Praktikant
09. december 2002 - 21:01 #12
Begger "brugere" deaktiveret, dermed er sagen lukket.

eagleeye / CoAdmin