Avatar billede pfp Nybegynder
27. oktober 2002 - 19:02 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Java til mobiltelefoner?

Hej,

Håber det er den rigtige kategori. Nu ved jeg jo at denne kategori har været lidt udskældt for at skeje ud. Hvis det er den forkerte skal jeg nok flytte den med det samme.

Er der nogen der kan fortæller mig lidt om mulighederne omkring Java på mobiltelefon. Jeg overvejer at købe en T68i med Java understøttelse. Jeg er godt klar over at Java er et sprog og at det sikkert er noget med nogle programmer man kan bruge på sin telefon.

Men selve ideen med det spørgsmål er om i kender nogle steder hvor man kan læse mere omkring java programmer og evt. hente små freeware programmer. Og sidst men ikke mindst, er det så noget man sådan i realiteten kan bruge til noget?

/peter
Avatar billede dj_bobo Nybegynder
27. oktober 2002 - 19:13 #1
Hey... Ved ikke om der er steder hvor man kan læse om det.... men det er der nok...

Men der er steder man kan hente programmer til telefonen... men det kommer jo an på hvad du skal bruge den til.... Men mener at de programmer man vilhave skal hentes ned fra selve mobilen...

Har selven med java men jeg bruger det ikke rigtig til noget....
Avatar billede pfp Nybegynder
02. november 2002 - 22:23 #2
Smid et svar
Avatar billede dj_bobo Nybegynder
08. januar 2003 - 19:31 #3
bo
Avatar billede dj_bobo Nybegynder
08. januar 2003 - 20:12 #4
mange takker... hvordan kunne du se at jeg have lagt et svar??? Fik du den tlf??? Eller hvad??? og bruger du så java???