Avatar billede peter_ost Nybegynder
27. oktober 2002 - 15:08 Der er 5 kommentarer

MD

Okay, jeg har en sony net md... Jeg har prøvet at lægge nogle mp3 filer ned på en md og så afspille den minidisc på en af mine venners stationære og det ville den ikke... Er der noget jeg kan gøre så jeg kan ligge filer den på min og så afspille den på en afspiller der ikke er en net md??
Avatar billede 7degreez Praktikant
27. oktober 2002 - 15:14 #1
Prøv at ændre filerene fra MP3 til WAV
Avatar billede grann Nybegynder
27. oktober 2002 - 15:21 #2
Sonys Net MD gemmer filerne i et bestemt format, som kun kan afspilles med Sonys Net MD'er. Der fandtes dog et program som blev udgivet sammen med Sonys Net MD'er i USA programmet hedder Sony Net MD Simple Burner Jeg mener at Sony har trukket det tilbage, men jeg er ikke sikker, du kan jo altid være heldig at finde det på en hjemmeside. Det smarte ved "Simple Burner" er, at der ikke er begrænsning på ligesom der er på det andet program som medfølger de danske
Avatar billede grann Nybegynder
27. oktober 2002 - 15:25 #3
Dog kan Net Burner ikke brænde i samme kvalitet som programmet meg begrænset antal brændinger. Jeg mener at Net Burner kan brænde i LP2 som bedste format. Det at formatet bliver lidt dårligere kan man næsten ikke høre, og når der slet ikke er den irriterende begrænsning på tænker man slet ikke over det :)
Avatar billede peter_ost Nybegynder
18. november 2002 - 23:31 #4
Jeg kan ikke rigtig se hvordan simple burner løser mit problem...?
Avatar billede grann Nybegynder
18. december 2002 - 15:56 #5
nej, det har du lidt ret i :) - Men syntes bare lige det var interessant at skrive.
En Sony net md bruger en anden slags software end en normal md, og når man ligger mp3 filer ind på den, så gemmer den i et bestemt format (kan ikke lige huske navnet), men for at kunne afspille det format skal man have en net md ;)