Avatar billede epoc Nybegynder
04. oktober 2000 - 11:12 Der er 8 kommentarer

Hotline

Hej jeg sysler lidt med en ide om noget hotline halløj Jeg har for det første brug for en partner der er over 18 da jeg ikke selv er det og der er brug for nogle der er totale hejer til computere jeg har også brug for en investor da det skal sættes på et betalings nr (90-nr) så vi også kan tjene lidt penge men da teledanmar skal have penge for det har jeg brug for en der kan lægge dem ud indtil firmaet køre hvis der er nogen der har interesse i noget af det her så kan i bare skrive til Nicolai@niksen.dk

Mvh Nicolai Thomsen
http://www.niksen.dk
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
26. oktober 2000 - 13:10 #1
Hvilken form for hotline-tjeneste er det du vil lave - jeg er måske interesseret.

/Jes_Petersen
/jes@vip-productions.dk
Avatar billede pallepirat Nybegynder
07. april 2001 - 16:27 #2
>epoc<

Er hotlinen det eneste i dit liv eller har du også noget skole ved siden af.

Jeg kan fortælle dig at det kræver blod sved og tårer at starte en sådan virksomhed op. Hvis navn skulle virksomheden står i, da du ikke er 18 år endnu. Hvordan skulle medarbejdere blive lønet. Har du en kundekreds som vil bruge hotlinen så du ikke går konkurs efter 2 dage etc.

Når du har svar på alle disse spørgsmål så kan det være at min virksomhed er interreseret i at investerer i dit projekt, og ved dette mener jeg at vi får en del af overskuddet fra hotlinen.

MVH
Kristian Sørensen
WaveIT
Avatar billede pallepirat Nybegynder
07. april 2001 - 16:32 #3
I øvrigt burde du nok gennemgå dit website for stavefejl da det ikke ser så professionelt ud;-))
Avatar billede kimc Nybegynder
17. april 2001 - 20:39 #4
(de eneste der tjener penge på 90-numre er BigBrother og Sex-linier)
Avatar billede agony Nybegynder
19. april 2001 - 23:04 #5
jeg kan kun give pallepirat ret. Klap lige henste Bill Gate$.

Det er kanon at du har en idé. Meget kan man tage fra os uden at det vil skade, men løber vi tør for ideér så er vi færdige.

Hvis du gerne vil være selvstændig så vil jeg anbefale at du måske tager en HHX efter folkeskolen. Denne vil give et godt grundlagt for mange af de problemer du vil møde på din vej som selvstændig.
På hvisse handelsskolen kan man tage en såkaldt selvstændig linie, hvilket vil sige at man opstarter en virksomhed sideløbende med skolen, måske dette var en idé ???

Jeg siger ikke at din idé ikke er brugbar, det er der jo ingen som kan sige noget konkret om, men hvad jeg kan sige er at investorer vil kigge ned på en person i din alder. Kald det jantelov hvis du vil, men sådan er det hele skruet sammen.

:-)

Avatar billede agony Nybegynder
20. april 2001 - 11:41 #6
hesten    sådan staves det :-|
Avatar billede sy Nybegynder
25. april 2001 - 16:40 #7
Undskyld hvis det er lang tid siden jeg har skrevet jeg har rentfaktisk glemt denne ide (Undskylder) Jeg må indrømme at jeg har ikke tænkt mig at fuldføre dette da det kræver for meget jeg vil gerne takke jer for at i fik mig til at indse det men i kender vel det at man får en ide og så er man lidt for hurtig på aftrækkeren fordi det lyder så fornuftigt

Mange tak Mvh Epoc
Avatar billede sy Nybegynder
25. april 2001 - 16:42 #8
Jeg er ked af hvis det ser ud som om jeg har to profiler men jeg må bruge min mors da min egen er gået totalt kold og jeg kunne blive ved med at lade jer vente