Avatar billede trs Nybegynder
04. oktober 2000 - 10:22 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Word 2000 (Sidenr.)

Når jeg indsætter sidenr. (x af y) ser det rigtig ud på skærmen Side 1 af 5, side 2 af 5 osv. Men når jeg printer det ud står der pludselig Side 1 af 1, side 2 af 2 osv.  Hvad er der galt???????
Avatar billede sjensen Nybegynder
04. oktober 2000 - 13:07 #1
Har du brugt den rigtige kombination af x of y ?

Du skal bruge den der findes under headers/footers.

Prøv evt. også at trykke på pagedown nå^r dok er fremme på skærmen indtil du ser det rigtige antal sider nede i statuslinien. Derefter prøver du at udskrive.

Men det ser ud som om du har brugt samme var for hhv. x og y. Prøv at checke det først.
Avatar billede nerøs Nybegynder
04. oktober 2000 - 18:56 #2
Jeg har oplevet det samme i tidligere versioner uden at finde årsagen (Altså forskellen mellem visning og udskrift. Så vidt jeg husker hamonerer \"vis udskrift\" med det printede.)
Heldigvis (?) er det ikke altid den optræder.
Principielt skulle det vel være lige meget hvilken metode der bruges til sidetal?

Avatar billede poker Nybegynder
05. oktober 2000 - 17:23 #3
Prøv at skrive ud inde fra \"vis udskrift\"!
Avatar billede trs Nybegynder
05. oktober 2000 - 17:58 #4
Hvis jeg tager dokumentet med over på en anden pc, så skriver den rigtigt ud!
Avatar billede trs Nybegynder
24. oktober 2000 - 09:31 #5
Har opgivet..lukker spg.