Avatar billede luxusjake Nybegynder
27. oktober 2002 - 09:53 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

synkronisering af Outlooks kalender med Vx

Hejsa,

jeg har en Vx jeg bruger sammen med Win2k. Jeg har generelt ingen problemer med at synkronisere (benytter USB) dog kan jeg ikke se hvor jeg sætter indstillingerne til at synkronisere med Outlooks kalender. Alle mails bliver synkroniseret fint, men aftaler osv kommer ikke med.
Avatar billede guddo Nybegynder
27. oktober 2002 - 10:01 #1
Prøv evt. at afinstallere og installere igen! Virker ofte.
Avatar billede luxusjake Nybegynder
27. oktober 2002 - 12:31 #2
hvad mener du jeg skal prøve at af- og reinstallere? Outlook eller Palms Hotsync?
Avatar billede jensb Nybegynder
27. oktober 2002 - 16:14 #3
prøv engang at kigge forbi www.pdanmark.dk der er en del Palm brugere, som nok kan hjælpe dig
Avatar billede guddo Nybegynder
28. oktober 2002 - 13:34 #4
Outlook self.
Avatar billede luxusjake Nybegynder
30. oktober 2002 - 18:50 #5
-> jensb:

jeg "gider" ikke oprette mig som bruger en masse forskellige steder for at finde svaret :-)
Avatar billede luxusjake Nybegynder
30. oktober 2002 - 19:00 #6
-> guddo, jeg prøver lige at finde en anden løsning inden afinstall af outlook, for jeg har MANGE kontoer sat op i outlook, så jeg vil helst undgå afinstall......
Avatar billede jensb Nybegynder
30. oktober 2002 - 19:14 #7
Har jeg forstået det rigtigt, at du slet ikke kan finde der hvor du kan vælge hvad der skal synkroniserers?

Tryk på hotsync logoet nede i højre hjørne i proceslinien. Vælg "Custom" og du skulle nu gerne få et skærmbillede i stil med dette her  http://62.242.7.210/hotsync.jpg

Her skal du så vælge at kalenderen skal synkroniseres.
Avatar billede jensb Nybegynder
30. oktober 2002 - 19:23 #8
har du overhovedet et program til at synkronisere med Outlook?

Jeg mener kun at hotsync som standard synkroniserer med Palm dekstop. Hvis du skal synce med Outlook skal du vist bruge extra software.  Nu har jeg selv en Sony (også med Palm OS styresystem) og der fulgte Intellisync med til at synkronisere med Outlook.  Men jeg ved ikke om der følger noget med til en Palm??

Du kan f.eks. bruge et program som pocketmirror. Det beskriver Palm også på deres hjemmeside

http://205.141.210.149/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXE?New,Kb=PalmSupportKB,Company=%7B5A789B6E-D683-11D4-8A45-00B0D0684B04%7D,ts=Palm_External2001,case=obj(7092)
Avatar billede jensb Nybegynder
30. oktober 2002 - 19:24 #9
Du skal lige ha' den sidste  )  med for at linket virker
Avatar billede luxusjake Nybegynder
30. oktober 2002 - 19:52 #10
-> jensb :
Det var LIGE PRÆCIS det jeg ikke havde! thanx... har downloadet det, og det virker perfekt!
Avatar billede jensb Nybegynder
30. oktober 2002 - 19:55 #11
takker for point