Avatar billede killerviruz Nybegynder
26. oktober 2002 - 16:29 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Audigy 2 Platinum + XP

Jeg har netop installeret et Audigy 2 platinum kort i min nye compute, og det virker bare slet ikke!
Jeg bøvlede en times tid inden jeg fik driverne installeret (Windows afvise dem konstant), men nu har jeg stadigvæk det problem at hvis jeg kører en af de programmer der følger med kortet, fx Surround Mixeren eller en af de andre programmer til at indstille kortet med, fryser min maskine fuldstændigt.

Her er mine system specs:
Motherboard: ASUSTek P4S8X (BIOS: 1004)
CPU: Pentium 4 2.53 GHz
RAM: 1024 MB
GFX: LeadTek Winfast A250 MyVIVO ULTRA GForce Ti-4600 128 MB
OS: Windows XP Pro (US)

Jeg har prøvet at kigge på både Creatives amerikanske og europæiske hjemmeside, men der er tilsyneladende ikke ret meget at komme efter der endnu. De har ikke engang driverne til kortet liggende på deres side endnu.

Er der andre der har haft, eller har, dette problem?
Og er der nogen der kan komme med nogle forslag?

PS. Har prøvet at afinstallere, geninstallere og fjerne kortet helt for derefter at installere det igen.
Avatar billede bramming Nybegynder
26. oktober 2002 - 17:03 #1
Her ... vølg Denmark og vælg derefter det du skal bruge..:

http://www.europe.creative.com/support/drivers/

>> Bramming
Avatar billede killerviruz Nybegynder
27. oktober 2002 - 01:04 #2
Det er kun drivere til version 1 af kortet...
Jeg her Audigy 2 Platinum -> Det helt nye...
Avatar billede killerviruz Nybegynder
15. januar 2003 - 14:33 #3
Fik efter lang tid svar af Creative's support...
Det vidste sig at være en system-indstilling der skulle ændres.
Avatar billede killerviruz Nybegynder
15. januar 2003 - 14:33 #4
Ingen svar kunne bruges.