Avatar billede tipsen Nybegynder
26. oktober 2002 - 15:27 Der er 17 kommentarer og
2 løsninger

Kreativt logo til privat side

Hej eksperter

Jeg må erkende at mine talenter inden for det grafiske område er meget nemme at overse og jeg prøver derfor at se om nogle eksperter har mod på at lave et logo til min hjemmeside!

Hjemmesiden, som senere skal ligge på www.TommyIpsen.dk, ligger nu i beta-udgave på http://tjenester.dk/ipsens.dk/ .

Jeg har forsøgt at lave en formulering af de krav jeg har til logoet på siden: http://tjenester.dk/ipsens.dk/?cid=99 og håber der er nogen som har mod på opgaven!

Man er som nævnt ikke begrænset til et logo på 59x200 pixels, men må gerne inddrage området (markeret med gult) nedenunder og til højre for det nuværende logo!
Avatar billede tipsen Nybegynder
26. oktober 2002 - 15:28 #1
NB: Den grå baggrundsfarve jeg benytter på nuværende tidspunkt er #EEEEEE, hvis det har interesse :-)
Avatar billede spaff Nybegynder
26. oktober 2002 - 15:42 #2
Hvad med noget i den stil her?

http://download.max-bass.com/tidk.jpg
Avatar billede spaff Nybegynder
26. oktober 2002 - 15:57 #3
Avatar billede tipsen Nybegynder
26. oktober 2002 - 17:33 #4
Hej spaff

Jeg kan ikke rigtigt få adgang til nogle af ovenstående links?
Avatar billede spaff Nybegynder
26. oktober 2002 - 18:34 #5
Prøv igen :) Kæresten var kommet til at slukke serveren, du ved "Genstart lige routeren" blev i hendes ører til "Sluk for maskinen i skabet" ;)

Og e2fsck tager sin tid på et 160GB RAID :)

Den er oppe igen.
Avatar billede cdc Novice
26. oktober 2002 - 23:18 #6
Avatar billede Jman Praktikant
29. oktober 2002 - 00:58 #7
Avatar billede tipsen Nybegynder
29. oktober 2002 - 22:41 #8
Hej alle!

Først vil jeg gerne lige beklage, at jeg først kommenterer alle forslagene nu, men jeg har haft lidt travlt med andre ting, som havde højere prioritet!

spaff:
tidk.jpg synes jeg meget godt om - den er lidt mere end bare en skrifttype - uden at være poppet! Farven har du ikke ramt helt rigtigt i forhold til de andre på sitet synes jeg - kan du evt. rette det og måske også gøre den lidt større - jeg synes den bliver lidt for lille, hvis jeg sætter den ind!
tidk2.jpg synes jeg ikke så godt om - synes logoet er lidt kedeligere og det drukner også i baggrunden som er lidt voldsom! Jeg har selv forsøgt at lave lidt en baggrund på siden nu, men det burde ikke have indflydelse på selve logoet da den er rimelig diskret!

/cdc:
Kan egentlig også godt lide dine version - men vil gerne bare have teksten TommyIpsen.dk i stedet for at det er mit navn som bliver fremhævet! Jeg havde også lidt problemer med den skygge du har lagt på logoet - kan det lade sig gøre, at få den til at spille sammen med den baggrund jeg har lavet? Den sidste ting er, at jeg synes måske logoet er en anelse for lyst i forhold til de resterende farver på sitet - kan det gøres lidt mørkere?

superior:
Jeg synes logoet er lidt kedeligt - det skulle gerne være af de mindst kedelige elementer på en i forvejen pænt kedelig side :-) - De vandrette striber der langsomt fader ud kunne give en rigtig fed effekt sammen med de cirkler jeg bruger som baggrund nu!

Jeg håber ikke at I har mistet interessen pga. min lange responstid - men stadig har lyst til at rette jeres forslag lidt til, så jeg kan se, hvilket der vil passe bedst ind på sitet!

Jeg ved man ikke kommer langt med point, så hvis det er ok med ejeren "af det vindende bud" vil jeg gerne linke til hans/hendes side, hvis det er ok!
Avatar billede spaff Nybegynder
29. oktober 2002 - 22:53 #9
Har lavet noget "lidt mere". Tjek det ud på:

http://download.max-bass.com/tidk_new.jpg

Håber det rammer lidt derhen af hvad du gerne vil have, Tipsen :)
Avatar billede cdc Novice
29. oktober 2002 - 23:19 #10
jeg tog bare logoet fra den design jeg var igang med at lave til dig på et tidligere spm. http://hjem.get2net.dk/arntsen/eksperten/web/test_02.htm

men jeg kan da prøve men det bliver først i morgen
Avatar billede tipsen Nybegynder
29. oktober 2002 - 23:27 #11
spaff:
Størrelsen er fin (måske 2-3 pixels for højt - hvis det er nemt at rette!), men farverne er længere væk i forhold til, hvad jeg kunne tænke mig! Baggrunden må gerne være transparent mod en lysegrå baggrund (#EEEEEE), mens bogstaverne måske holder sig til #336699 som er den blå farve der er anvendt som baggrund i tabeloverskrifter - den mørkere farve du bruger rundt om bogstaverne og på linien under logoet måtte gerne være #003366 som er den mørke blå der bruges nogle enkelte steder på siden! Jeg vil bare gerne have det farvemæssigt matcher resten af siden!
Avatar billede tipsen Nybegynder
29. oktober 2002 - 23:28 #12
cdc: Det design har jeg da aldrig nogensinde set!? (Kunne forestille mig, at det kunne blive svært at kode op på et site!)
Avatar billede tipsen Nybegynder
29. oktober 2002 - 23:28 #13
-faktisk meget sejt - du styrer vist det dér grafik meget godt :-)
Avatar billede cdc Novice
29. oktober 2002 - 23:31 #14
nej du nåede at lukke spm. inden detblev færdig, så nu ligger det bare her til at jeg kan arbejde vider med det, det jeg tilbød dig. brugte jeg til DM i Mix, men det ville du ikke have :o) Så tjener man bare nogle slanter på det i stedet :o)
Avatar billede tipsen Nybegynder
29. oktober 2002 - 23:42 #15
Det andet design jeg fik blev aldrig rigtigt til noget - jeg blev aldrig rigtigt tilfreds med det - der var hele tiden nogle problemer - ting der ikke opførte sig som jeg ville have - så nu er jeg i stedet endt op med dette superenkle design, som er helt styret af stylesheets og burde holde i de fleste browsere af nyere dato!

Det kunne jo tyde på at det var min fejl da jeg afviste dit forslag - men det var godt at du tjente penge på det i stedet for (ubrugelige) points :-)
Avatar billede Jman Praktikant
29. oktober 2002 - 23:47 #16
Avatar billede cdc Novice
30. oktober 2002 - 00:08 #17
:o)
Avatar billede tipsen Nybegynder
28. april 2003 - 18:01 #18
Jeg siger tak for hjælpen - jeg har desværre ikke haft tid til at gøre så meget mere ved mit site, men tak for jeres forslag.
Avatar billede cdc Novice
28. april 2003 - 20:01 #19
takker :o) sig bare til hvis du skal have et lavet et på et tidspungt, da jeg nu har fået points :o)