Avatar billede green1 Nybegynder
26. oktober 2002 - 14:50 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Speakers.......Creative vs. Logitech ?

Hej !
Jeg vil gerne have nye højttalere, men ved ikke hvilke jeg skal købe....har dog indsnævret valget til to !

Hvilket sæt højttalere tror DU er de bedste ??? :

Nr.1 Creative :
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1384597891

Nr.2 Logitech :
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1384637901

På forhånd thx for helping me out !  :o)

Green
Avatar billede 7degreez Praktikant
26. oktober 2002 - 14:53 #1
I dette tilfælde er det Creative der er de bedste, da de har et større frekvens scala end logitech´s
Avatar billede 7degreez Praktikant
26. oktober 2002 - 14:54 #2
Men jeg ville da helt klart købe logitech´s højtalere, da de er de "fedeste"
Avatar billede limemedia Nybegynder
26. oktober 2002 - 14:54 #3
Jeg har hørt et par forskellige Creative Cambridge Soundworks modeller og er ret imponeret over den lyd de fremstiller - ikke sammenlignet med hifi, men alt taget i betragtning. Jeg har kun hørt ét sæt Logitech der ikke imponerede mig sønderligt... Så min stemme på Creative

Dog er langt det sejeste et kabel over i din forstærker og lyd ud gennem  stuehøjttalerne :)) it rocks

/ LJ
www.ljweb.com
Avatar billede green1 Nybegynder
26. oktober 2002 - 15:04 #4
Problemet er at mine stuehøjttalere står i.....stuen !  :o)
...ellers har du nok ret ljweb !  :o)

Jeg burde måske oxo tilføje at jeg har et Creative SB live 1024 lydkort !?
....ændrer det på noget ?

Green
Avatar billede 7degreez Praktikant
26. oktober 2002 - 15:14 #5
Næ, ik udover at det er et godt lydkort :)
Avatar billede henrik-henrik Nybegynder
26. oktober 2002 - 15:22 #6
jeg ville vælge creatives hvis jeg var dig de er kanon har nemlig selv nogen og de er skidfe goe
Avatar billede green1 Nybegynder
27. oktober 2002 - 12:19 #7
I for tak for hjælpen !....og deler points !
Henrik-henrik får desværre ingen da du kun har kommenteret og ikke svaret, så kan jeg ikke gi dig pionts !  :o(  sry !

Tak for jeres mening.  :o)

Green