Avatar billede ate1 Nybegynder
26. oktober 2002 - 14:47 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

adsl udbyder....

hejsa... :D
jeg ville bare høre om nogle har noget erfarin
med danske adsl udbydere som TDC og CC
hvis man scanner/tacker stuff....
om man bare bliver lukket og slukket eller man kan snakke sig fra det
nogle der har prøvet noget?????
på forhånd tak :D
Avatar billede stroehm Nybegynder
26. oktober 2002 - 14:58 #1
Jeg bruger Cybercity - og jeg kan finde på mange "mærkelige" ting - dog er jeg ikke "terrorist" - men jeg har aldrig fået nogen form for henvendelser.
Men måske er det bare et spørgsmål om tid...
Avatar billede stroehm Nybegynder
26. oktober 2002 - 14:59 #2
jeg har haft CC adsl i et par år...
Avatar billede ate1 Nybegynder
26. oktober 2002 - 15:02 #3
jeg vil jo bare nødig blive lukket og slukket
hvis jeg finder på at lave nogle skumle ting ;D
tak..
Avatar billede stroehm Nybegynder
26. oktober 2002 - 15:13 #4
Man kan aldrig vide hvornår de finder tid til at interessere sig for ens aktiviteter.
Men jeg har altså taget mig mange friheder...
*LOL*
Avatar billede kourosh Nybegynder
26. oktober 2002 - 15:44 #5
Prøv www.oncable.dk, det er billigt og hurtigt og du får det via kable tv. Jeg har det selv, betaler for 256/128 220,- om mn.
Avatar billede initializing Nybegynder
26. oktober 2002 - 19:55 #6
Kourosh: Det er jo ikke det han søger vel. Læs dog hans spm.
Avatar billede anarchy Nybegynder
26. oktober 2002 - 20:54 #7
Har selv CC ADSL, har engang scannet en server, mere eller midre ud ar uvidenhed om programmet. De lukkede min forbindelse indtil jeg skrev under på en kontrakt hvori der stod at jeg ikke ville gøre det igen, den faxede jeg så ind, en dag senere kørte det.
Avatar billede anarchy Nybegynder
26. oktober 2002 - 20:55 #8
Men err..hvoffor er det vigtigt at vide?
Avatar billede stroehm Nybegynder
26. oktober 2002 - 21:00 #9
Det er da meget interessant at vide / snakke om.
Det kunne måske også kaste lys over om de nu også opretholder sikkerheden mht om der er nogle som scanner deres brugeres ip'r m.m.
Avatar billede stroehm Nybegynder
26. oktober 2002 - 21:02 #10
Som det i dit tilfælde hvert fald tyder på - at de har en overvågning som virker.
Avatar billede anarchy Nybegynder
26. oktober 2002 - 21:18 #11
CC overvåger ikke selv deres internet kunder, grunden til min forbindelse blev lukket var fordi IDS'et på serversiden fangede den scanning jeg lavede, de melte det så til CC's abuse afdeleing.
Avatar billede stroehm Nybegynder
26. oktober 2002 - 21:37 #12
anarchy - hvad havde du egenlig gang i -- om man tør spørge?
:)
Avatar billede anarchy Nybegynder
26. oktober 2002 - 21:46 #13
Legede enlig bare med et program der hedder retina, en sikkerheds scanner, serveren jeg brugte kunne ikke li' det.
Avatar billede fido82 Nybegynder
26. oktober 2002 - 21:48 #14
jeg har TDC, og scanner selv min egen server, samt et par andre (af sikkerhedsårsager) ca to - tre gange om måneden, og har aldrig fået en advarsel eller hørt noget som helst...
Avatar billede anarchy Nybegynder
26. oktober 2002 - 21:53 #15
Det er jo nok fordi du ikke melder dig selv dil abuse afdelingen, tro du ikke? :)
Avatar billede fido82 Nybegynder
26. oktober 2002 - 21:55 #16
heh, det kan godt være
Men har hørt om andre, som er blevet bustet af deres udbyder, ikke fordi de er blevet anmeldt for det