Avatar billede lona Nybegynder
03. oktober 2000 - 20:07 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Alertbokse

Kan man ændre indholdet i Alertboksen \"Please enter a value for the \'Navn\' field\" til dansk??
Avatar billede zhatten Nybegynder
03. oktober 2000 - 20:11 #1
ja du skriver bare det du vil have til at står fx. hej med dig !

- Zhatten
Avatar billede claus_larsen Nybegynder
03. oktober 2000 - 20:19 #2
Skal du bare have noget til at stå på dansk, eller er ideen at Alertboksen som standard skal komme med noget i stil med :\"Indtast venligst værdien for \'navn\' ....\"
Avatar billede lona Nybegynder
03. oktober 2000 - 20:22 #3
Jeg har prøvet at sdkrive noget på dansk i boksen, med det resultat, at det engelske bare \"stiller sig\" foran det danske!!!!
Avatar billede zhatten Nybegynder
03. oktober 2000 - 20:23 #4
du skal jo huske at slette det engelske !
Avatar billede lona Nybegynder
03. oktober 2000 - 20:25 #5
Mig bekendt kan jeg da ikke slette i en dialogboks!!! Den bliver jo kun synlig hvis man ikke udfylder et formularfelt???