Avatar billede Noam-9 Praktikant
03. oktober 2000 - 19:55 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Timer til registrering af musens timeglas

Hej,
Er der nogen der kender til et program der kan registrere den tid hvor musen er et timeglas, altså den tid man sidder og venter fordi et system eller en forbindelse er langsom?
Avatar billede rfogh Nybegynder
03. oktober 2000 - 19:59 #1
Hehe... lytter med... Skør idé!
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
03. oktober 2000 - 20:06 #2
heh...weird
Avatar billede zhatten Nybegynder
03. oktober 2000 - 20:21 #3
øhh ikke for noget, men hvad vil du bruge det til ?
jeg tror ikke der findes sådan et program så skal det jo være aktivt hvert 2 sekund fro hver gang du trykker et sted loader computeren jo :)

- Zhatten
Avatar billede Noam-9 Praktikant
03. oktober 2000 - 20:26 #4
Grunden til spørgsmålet er at jeg på mit arbejde (som studentermedhjælper) er blevet udstyret med en 90 mHz Pentium maskine og arbejder med en kæmpe database der ligger på en server i den anden ende af byen (med en lorte forbindelse).
Ideen er at hvis jeg efter en måned kan vise den ansvarlige partner en statistik der siger at jeg sidder og venter i 20-25% af den tid jeg er på arbejde kan det være de kan se fidusen i at give mig en ordentlig computer.
Avatar billede riejensen Nybegynder
03. oktober 2000 - 21:00 #5
Mit bedste bud er en markør der tæller digitalt op til 59 og så starter forfra...
Avatar billede jonasj Nybegynder
03. oktober 2000 - 22:08 #6
Det spøjse ved det her vil jo være at en sådan timer bruger resourcer, og dermed forøger ventetiden. Og, øh, det er jo helt i tråd med hvad du er ude på, så jeg vil foreslå at du fremskaffer en Visual Basic version 1-2 stykker og skriver et program der indeholder en voldsom mængde af ordene FOR, NEXT og GOTO.
;-) ku\' ikk\' la\' vær\'
Avatar billede gozar Nybegynder
03. oktober 2000 - 22:32 #7
Det er faktisk sådan at programmer, er programmeret, til at fortælle windows hvornår windows skal vise timeglasset, og hvornår den skal vise almindelig musse ikon, så jeg kan forstille mig det er noget lign desamble helefindows koden, og finde ud af hvor i windows i koden windows så modtager den request om at vise timeglasset!!
Avatar billede Noam-9 Praktikant
04. oktober 2000 - 09:33 #9
Til powell: Der er desværre ingen af de to programer der holder styr på musens timeglas

Til rest: Jeg aner intet om programmering, så det med at selv at lave et program er vist lidt for uoverskueligt. Det var bl.a. derfor jeg sendte det her til eksperten...
Avatar billede powell Nybegynder
04. oktober 2000 - 09:41 #10
littleboy> Prøv og søg i www.filemine.com og www.zdnet.com søg efter kriterier som f.eks. Mouse, hourglas, timer
Avatar billede burningice Nybegynder
05. oktober 2000 - 20:56 #11
hehehe... smart ide... det eneste \"smarte\" program i den dur jeg har er et der måler hvor langt din mus \"løber\" du kan få det i pixels, cm, m, og mile... Nå, et lille sidespring.
Avatar billede gozar Nybegynder
05. oktober 2000 - 21:53 #12
cyberfesser>>Foresten et genialt program!! Men det nulstiller sig selv ;-((
Avatar billede burningice Nybegynder
06. oktober 2000 - 17:32 #13
okaay... det gør den jeg har godt nok ikke. Hvad er det for en du har??
Avatar billede Noam-9 Praktikant
11. april 2001 - 12:56 #14
lukkes