Avatar billede bbs Nybegynder
03. oktober 2000 - 19:28 Der er 7 kommentarer og
5 løsninger

FORPULEDE BRÆNDER

Hej EkZperter!

Jeg fik at vide, fordi min brænder ikke virkede, var fordi der var noget med driverne, nu har jeg installeret alt igen, (formateret c) og nu kommer den med nogle nye fejl: Power exlebration error hvad fanden betyder det? HJÆLP!!! Den der kan få mig til at brænde igen, får pointsne...
Avatar billede x4all_dk Nybegynder
03. oktober 2000 - 19:30 #1
Proev med et andet program og se om det
giver samme fejl.

hent en proeve version her af CDRWIN,
den er ret god.

www.goldenhawk.com
Avatar billede cyborgguy Nybegynder
03. oktober 2000 - 19:37 #2
Hvilket program bruger du ?? Hvis du bruger easy cd creator, så får du en lang beskrivelse af hvad der kunne være galt, men hvis du ikke bruger dette program, så vil jeg, under alle omstændigheder, råde dig til at bruge det, da det, efter min mening, er det bedste på markedet.
Avatar billede bbs Nybegynder
03. oktober 2000 - 19:39 #3
jeg bruger Easy cd creator, men det som den siger, passer sQ ikke...
Avatar billede xtom2 Nybegynder
03. oktober 2000 - 19:47 #4
Avatar billede cyborgguy Nybegynder
03. oktober 2000 - 19:49 #5
du får en fejlmelding, så skal du view errors, og så kan du igen komme vidre derfra, men det kræver du sætter dig ned og læser det godt ignnem.......
Avatar billede slasher Nybegynder
03. oktober 2000 - 20:19 #6
Hvad er mærket og model på brænderen?
Avatar billede jonasj Nybegynder
03. oktober 2000 - 22:04 #7
Altså... Flere oplysninger, tak! Ellers er det en gættekonkurrence, du her har udskrevet :-)
Hvilken computer? hvilken øvrig hardware? så mange detaljer som muligt.
Hvilken brænder? Hvor på IDE eller SCSI bussen sidder den?
Hvilken software?
Hvad har du forsøgt indtil nu?
Og hvad du ellers kan komme i tanker om at fortælle os?
Og check så lige den fejlmelding... \"exlebration\" er da i hvert ikke et ord, der indgår i mit engelske ordforråd... Er det nøjagtigt sådan den skriver? Og, som cyborgguy nævner, hvad står der (præcist) under \"view errors\" eller \"details\" - eller hvad det nu lige er det hedder?
Avatar billede powell Nybegynder
04. oktober 2000 - 08:40 #8
Jeg tror du for en POWER CALIBRATION ERROR.

Og hvis det er rigtigt, så er det noget med brænderens forsyning til \"øjet\" i brænderen (bør nok læses laseren) Og er dette tilfældet er din brænder blevet en toast.

Så din toast skal nok sendes til rep. eller byttes på garantien.
Avatar billede unouno Nybegynder
06. oktober 2000 - 08:05 #9
jeg har prøvet noget af det samme.
Så deaktiverede jeg mit netkort, (det var noget med at den ikke fik nok strøm)

Prøv det, det kan være det virker.
Avatar billede bbs Nybegynder
07. oktober 2000 - 17:19 #10
Fandt selv fejlen... der sad en masse støv på linsen, og der var også lidt med nogle kabler der ikke sad orndligt i...
Avatar billede bbs Nybegynder
07. oktober 2000 - 17:20 #11
skulle have været et svar...
Avatar billede cult Nybegynder
20. oktober 2000 - 17:54 #12
Jeg har lige haft samme problem, og det var fordi brænderen sad som \"Slave\" på Primary. Da jeg satte den til \"Master\" på Secondary forsvandt problemet.