Avatar billede janstump Nybegynder
25. oktober 2002 - 20:43 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

mus i win 2000 pro fra dell

Min mus hakker i det i windows ikke i spil. Når man bevæger den så følger den ikke med altid. Hvad er der galt med den. Dette problem kom bare en dag ? RAZER 2000 En der kan hjælpe mig?
Avatar billede delanvital Nybegynder
25. oktober 2002 - 20:51 #1
Er det en Razer Boomslang 2000? På deres side www.razerzone.com/products/drivers.html skriver de følgende, det er måske værd at prøve:

"For Advanced Users Only. We've also had reports that disabling USB error detection may also enhance the performance of the USB. In the Control Panel, select System Properties, then Universal Serial Bus controllers, then Intel 82371AB/EB PCI to USB Universal Host Controller. Click the Advanced tab, then check Disable USB error detection."
Avatar billede delanvital Nybegynder
25. oktober 2002 - 20:52 #2
Har du andre enheder siddende på din USB-controller? Prøv evt. at pille alle andre enheder fra.
Avatar billede delanvital Nybegynder
25. oktober 2002 - 20:55 #3
Måske kan du få nogen idéer ud fra deres driver supportside:

http://www.razerzone.com/products/driver_history.html
Avatar billede janstump Nybegynder
28. oktober 2002 - 07:23 #4
Tak for svarene. Disable USB error detection var åbentbart det der skulle til. Tak skal du have delanvital. Problem løst.
Avatar billede delanvital Nybegynder
28. oktober 2002 - 18:00 #5
Jeg takker!